Opinia użytkownika: Łukasz_224
Dotycząca firmy: InterRisk
Treść opinii: Jestem klientem firmy InterRisk S.A. Vienna Insurance Group. Obecnie próbuję odzyskać należne odszkodowanie z tyt. szkody majątkowej. Firma, która jawi się jako uznany międzynarodowy ubezpieczyciel, kompletnie nie ma żadnego systemu komunikacji z klientem. Jak do tej pory wysłałem kilka maili, oficjalne pisma, kilkanaście razy próbowałem zasięgnąć informacji telefonicznej, niestety wszystko bezskutecznie. Nie otrzymuje żadnej odpowiedzi na moje prośby informowanie mnie o statusie mojej sprawy, żadnych wskazówek o sposobie i formie dopełnienia niezbędnych formalności. Dotarcie poprzez telefon do właściwej osoby (odpowiedzialną za sprawę) graniczy z cudem. Trudno zatem inaczej jak jednoznacznie negatywnie ocenić obsługę w/w firmy. Jestem klientem pozostawionym bez żadnej opieki firmy, która w tej sytuacji powinna służyć mi pomocą a przynajmniej niezbędną informacją. Niestety jestem traktowany nie jak klient ale zwykły petent, starający jak na razie pozyskać jakąkolwiek wiedzę w starciu z instytucją zatrudniającą niekompetentny personel.