Kilka razy w tygodniu odwiedzam sklepy budowlane wiec pewnego rodzaju posiadam porównanie największych sklepów budowlanych. Uczulony jestem głównie na jakość obsługi oraz wiedze osób pracujących w sklepach budowlanych. Ostatnio miałem okazję odwiedzić sklep o nazwie MRÓWKA. Sklep średniej wielkości a w nim obsługi jak na lekarstwo. Poszukuję potrzebnej mi rzeczy po 10 min. bezskutecznego szukania zabrałem się za szukanie pracownika obsługi. Gdy już znalazłem poprosiłem o radę w zamian otrzymałem odpowiedź " Niestety nie mogę Panu pomóc ponieważ układam towar na półkach". Chcę tylko dodać ze 4 min wcześniej widziałem tego Pana obsługującego młodną ładna dziewczynę. Byłęm w bardzo dobrym humorze dlatego oszczędziłem sobie scen w stronę tego Pana. Poszedłem szukać kolejnej osoby z obsługi "Nastepne 5 min. bezskutecznego szukania". W koncu nie wytrzymałem i donośnym głosem w strone kas poprosiłem o obsługe. W koncu doczekałem się obsługi. Pani która mnie obsługiwala nie znała asortymentu sklepu widać że była to improwizacja lecz wiedza na temat produktów była ok. Zakupy na ktore chciałem poświecić 5 minut trwaly okolo 30 minut. Dzięki obsłudze tylko w jednym miejscu sieci sklepów Mrówka bedę ich omijać szerokim łukiem.
Najczęściej tankuje na stacjach Orlen. Ostatnim razem byłem na stacji Orlen na ul. Skłodowskiej-Curie pierwszy raz. Po zatankowaniu paliwa poszedłem oczywiście zapłacić do kasy. Czynna była tylko jedna kasa przy której był tylko jeden klient. Ku mojemu zdziwieniu do drugiej kasy podszedł inny pracownik w celu obsłuzenia mojej osoby. Duzy plus! Nawet dla jednego klienta w kolejce obsługa potrafi podejsc i z usmiechem na twarzy zaprosic do kasy. Punkty oraz promocje były proponowane w czasie obsługi. Oby tak dalej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.