Postanowiłem wybrać się na wycieczkę, wcześniej sprawdziłem ofertę w internecie. Aby uzyskać dodatkowe informacje udałem się do salonu Itaki w Gdyni. Musiałem sporo czasu czekać na rozmowę, ale jak już się udało dojść do Pani konsultantki zadawałem sporo pytań dotyczących organizacji wycieczki, noclegu, miejsca pobytu, odległości do plaży itp i pani obsługująca potrafiła odpowiedzieć na wszystkie pytania.
Obsługa bardzo kompetentna, z moich obserwacji wynika, że potrafiła obsłużyć klientów anglojęzycznych, posiłki zostały wydane bez zbyt długiego oczekiwania. Jedynym mankamentem, ale związanym z polityką wszystkich restauracji KFC jest proponowanie dodatkowych elementów do zamówienia w przypadku kiedy klient doskonale wie czego chce.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.