OK. Bardzo wysokie ceny produktów, Miła obsługa, czysto na całym sklepie, pracownicy zadbani schludnie ubrani w czyste ubranie firmowe. Na minus: oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Wysoka jakość obsługi. Rewelacyjna obsługa, czyste miejsce obsługi klienta. Profesjonalna pomoc przy wyborze materiału, kroju czy dodatków. Ogromny plus to możliwość szycia na miarę co nie każdy sklep czy sieć posiada. Niestety małe pomieszczenie co ogranicza ruch w razie dużej ilości ludzi.
Prosta w obsłudze strona internetowa. Łatwa w obsłudze. Założenie konta (rejestracja) trwa chwile. Przejrzysty interfejs graficzny. Ładnie zrobiony system wymiany informacji między kupującym a sprzedającym. Duży plus to dostępność aplikacji Tablica.pl na smart fony. Co jest bardzo przydatne w momencie gdy musimy wyjechać i nie mamy dostępu do komputera a chcemy śledzić np. zainteresowanie naszym przedmiotem.
Szybka i miła obsługa. Prosty przekaz informacji promocyjnych. Czyste i zadbane wnętrze stacji. Minusy mały parking, mało miejsca przy dojeździe do dystrybutora dość irytujące gdy stoi się w kolejce.
Miła atmosfera panująca na stacji dobrze wpływa na współprace ekspedienta z klientem. Nigdy nie spotkałem się z odmówieniem pomocy gdy takowej potrzebowałem na terenie stacji. w miarę szybka obsługa. Duża stacja dzięki czemu większe auta mogą robić pauzę w podróży. Dość wysokie ceny artykułów ale z tym spotykamy się na każdej stacji.
W chwili obecnej w tym miejscu większość materiału ma swoje miejsce pracownicy dbają o czystość w pomieszczeniu po którym poruszają się klienci. Jednak stoisko z warzywami i owocami jest dość słabo doglądane również stanowisko z materiałami technicznymi takimi jak np. myszki do komputerów bądź lampki często jest tam bałagan aż boli pudełka rozrywane materiały pomieszane trzeba szukać ceny do materiału bo często jest tak że dana rzecz znajduje się kilka regalików dalej. Jakość obsługi wysoka bardzo miłe panie, ekspedientki posiadają wysokie rozeznanie w materiale co skutkuje szybką odpowiedzią i pomocą.
Podczas wyboru obrączek ślubnych z dość drogiej kolekcji poprosiłem ekspedientki o pomoc przy zakupie pytałem o jakość złota, dostępność oraz cenę. I nie było to dość przyjemne panie nie były zbyt pomocne dostałem broszurkę z niechęcią zostałem obsłużony. Pomieszczenie słabo oświetlone stłumione światło oddaje efekt półmroku. Ceny wyrobów tej marki nie są drogie i są ładne.
Polo Market jest dość specyficznym marketem. Wchodząc do środka pierwsze co poczujemy to dość przykry zapach na wejściu. Następnie problemem jest porządek na stanowiskach pracy. Nie przyjemna atmosfera. Średnia wysokość cen artykułów.
Prosta w obsłudze strona internetowa. Brak reklam powoduje, że przeglądanie strony internetowej przebiega pozytywnie. Łatwe w obsłudze menu strony. Prosty przekaz informacji. Możliwość sprawdzenia dostępności na magazynie. Ogromny wybór różnego rodzaju sprzętu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.