Play&Go to sklep, w którym można kupić nowe bądź używane gry na Play Station 3. Wymyślili system, który jest bardzo użyteczny dla klienta a mianowicie - jeśli kupisz grę i w nią pograsz aż ci się znudzi możesz ją im odsprzedać na bardzo dobrych warunkach - 20 zł mniej od ceny zakupu. Sprzedawcą jest właściciel, który nie jest typowym podawaczem produktów ale porozmawia i doradzi z uśmiechem na ustach. Poświęcił mi kilka minut by dobrać grę, która mnie zaciekawi. Był cierpliwy i pozytywnie nastawiony. Jeśli chodzi o sam sklep to jest w fazie urządzania. Gry wystawione są na półkach słabo widocznych dla klienta wchodzącego do sklepu. Mógłby też panować tam większy porządek. Ale ogólna ocena bardzo dobra.
Zadzwoniłem na infolinię UPC ponieważ od kilku miesięcy nie mam możliwości w pełni korzystać z usług za które płaciłem. Od kilkunastu miesięcy nie posiadam telefonu stacjonarnego (zgodziłem się na pakiet z telefonem ponieważ przedstawiciel przekonywał, że będzie to oferta korzystniejsza a ja naiwnie się na to zgodziłem), a od 3 miesięcy nie korzystam z internetu. Płacę więc ok. 140zł za telewizję bez żadnych programów HD. Do końca umowy zostało mi 4-miesiące. Po przebrnięciu przez rozbudowane menu uprzejmym głosem przywitała mnie Pani której przedstawiłem swój dylemat - albo wypowiem umowę, albo podpiszę nową ale dopasowaną do moich potrzeb. Poprosiłem o sprawdzenie jaką karę musiałbym zapłacić za wcześniejsze zerwanie umowy. Przez kilka minut, pustego powtarzania zwrotów " tak jak mówię, będzie to w przybliżeniu" itp. oraz krótkim rozłączeniu się usłyszałem kwotę kary 450zł i że chętnie przekieruje mnie do działu utrzymania klienta. Kilka minut oczekiwania i od początku musiałem zrelacjonować swój problem. Pan nie należał do najmilszych i nie wyczułem ani przez chwilę chęci utrzymania mnie jako klienta mimo mojej propozycji przedłużenia umowy o 2 lata ale na innych warunkach. Ani razu nie wniknął w problem, nie próbował załagodzić sytuacji, był wręcz zirytowany tym że mogę mieć jakieś oczekiwania. Dowiedziałem się tylko, że wypowiedzenie mogę przesłać wypełniając formularz kontaktowy na stronie www. Warto dodać, że w formularzu tym nie przewidują opcji wypowiedzenia w rozwijanym menu - trzeba wybrać inny temat pisma. UPC nie zrobiło nic by mnie utrzymać jako klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.