Opinia użytkownika: Łukasz_1959
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: Zadzwoniłem na infolinię UPC ponieważ od kilku miesięcy nie mam możliwości w pełni korzystać z usług za które płaciłem. Od kilkunastu miesięcy nie posiadam telefonu stacjonarnego (zgodziłem się na pakiet z telefonem ponieważ przedstawiciel przekonywał, że będzie to oferta korzystniejsza a ja naiwnie się na to zgodziłem), a od 3 miesięcy nie korzystam z internetu. Płacę więc ok. 140zł za telewizję bez żadnych programów HD. Do końca umowy zostało mi 4-miesiące. Po przebrnięciu przez rozbudowane menu uprzejmym głosem przywitała mnie Pani której przedstawiłem swój dylemat - albo wypowiem umowę, albo podpiszę nową ale dopasowaną do moich potrzeb. Poprosiłem o sprawdzenie jaką karę musiałbym zapłacić za wcześniejsze zerwanie umowy. Przez kilka minut, pustego powtarzania zwrotów " tak jak mówię, będzie to w przybliżeniu" itp. oraz krótkim rozłączeniu się usłyszałem kwotę kary 450zł i że chętnie przekieruje mnie do działu utrzymania klienta. Kilka minut oczekiwania i od początku musiałem zrelacjonować swój problem. Pan nie należał do najmilszych i nie wyczułem ani przez chwilę chęci utrzymania mnie jako klienta mimo mojej propozycji przedłużenia umowy o 2 lata ale na innych warunkach. Ani razu nie wniknął w problem, nie próbował załagodzić sytuacji, był wręcz zirytowany tym że mogę mieć jakieś oczekiwania. Dowiedziałem się tylko, że wypowiedzenie mogę przesłać wypełniając formularz kontaktowy na stronie www. Warto dodać, że w formularzu tym nie przewidują opcji wypowiedzenia w rozwijanym menu - trzeba wybrać inny temat pisma. UPC nie zrobiło nic by mnie utrzymać jako klienta.