Mój telefon uległ uszkodzeniu więc oddałem, go do naprawy gwarancyjnej. W salonie Nokia obsłużono mnie szybko i co najważniejsze skutecznie. Telefon oddałem do naprawy 6.03.2013, po niespełna 24h miałem wiadomość zwrotną, że telefon jest gotowy do odbioru w salonie. Podczas obu wizyt miałem styczność z dwiema osobami i mogę stwierdzić, że wywiązały się ze swoich obowiązków wzorowo. Jestem bardzo zadowolony z szybkości działania.
Zakupy w super-pharm, robiłem na prośbę mojej dziewczyny. Nie mogłem znaleźć zmywacza do paznokci, więc poprosiłem o pomoc obsługę. Szybko zostałem doprowadzony do regału z akcesoriami do malowania paznokci i zapoznano mnie z ofertą. Wybrałem produkt produkt i udałem się do kasy. W całej drogerii panował porządek, jedyną rzeczą trochę uciążliwą są wąskie alejki, co utrudnia przemieszczanie się po lokalu. Obsługa przy kasie kompetentna, znośne kolejki.
Do sklepu wybrałem się z zamiarem zakupu wina. Oferta alkoholu jest bardzo szeroka i znalazłem wino zgodne z moimi preferencjami w przystępnej cenie. Obsługa przy kasie na wysokim poziomie. W sklepie panował porządek i ład.
Zakupy w Biedronce robię prawie codziennie. Towar na półkach zwykle jest poukładany, największy bałagan panuje na stoisku z oferta specjalną. Duży asortyment świeżych warzyw i owoców. Podłogi czyste, regularnie sprzątane. Przy dużym oblężeniu klientów nie zawsze udaje się na bieżąco rozładować kolejkę, co jest czasami uciążliwe. Obsługa przy kasie kompetentna i miła.
Do sklepu wybrałem się na rekonesans ,gdyż zamierzałem kupić telewizor. Osoba obsługująca interesujący mnie dział, wykazała się sporą wiedzą na temat produktów będących w ofercie sklepu. Uzyskałem poradę będącą bardzo pomocną w planowanym zakupie. Brak jakichkolwiek zastrzeżeń do wyglądu oraz porządku panującego na stoiskach, jakości obsługi. Polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.