Szybka obsługa wykonywana przez pracowników zatrudnionych w firmie od dłuższego czasu. Nowi pracownicy się guzdrzą. Uprzejmość i wskazane dzień dobry u każdej osoby obsługującej klienta. Ubiór zawsze schludny oraz czysty. Brak uśmiechu wprawiającego w chęć powrotu do sklepu. Rozmowy personelu ze znajomymi klientami oraz między sobą w czasie obsługi klientów negatywnie odbierane.
Pozytywne i sprawiedliwe nastawienia na każdego klienta. Zasady oczekiwania klientów są ustalone z góry i przestrzegane przez pracowników. Niejasności są tłumaczone w bardzo konkretny sposób z uśmiechem nawet sfrustrowanym i nie mającym racji klientom. Pracownicy posiadają kompletną wiedzę na temat oferty firmy oraz po wypowiedzeniu kilku zdań wiedzą w czym już jest rzecz.
Dziękujemy za Pana opinie dotyczące działalności lokalnej Placówki. Jest nam niezmiernie miło, iż starania Pracowników lokalnego Biura są doceniane przez Abonentów. Zawsze staramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, dostosowując oferty do ich potrzeb. Wszelkie niejasności starmy się tłumaczyć rzeczowo, a uśmiech i życzliwość pomagają nam w codziennej pracy.
W związku z opisywaną przez Państwa sytuacją wysłaliśmy Państwu wiadomość prywatną z prośbą o podanie kilku informacji niezbędnych do uszczegółowienia zgłoszenia. Niestety nie otrzymaliśmy od Państwa odpowiedzi na naszą wiadomość.Jeśli chcieliby Państwo skontaktować się z nami w tej sprawie, prosimy o kontakt telefoniczne pod numerem 801 0801 80, z telefonów komórkowych 58 742 65 00 lub za pomocą formularza elektronicznego na www.vectra.pl w zakładce kontakt [AD].
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.