Robiłem zakupy w nocy by uniknąć długich kolejek.Był to zły pomysł, wszędzie walały się palety, ciężko było jeździć wózkiem przeciskając się przez kolejne alejki.Rozumiem że towar jest uzupełniany na półkach ale też można tak te palety ułożyć by był przejazd a tu prawie w każdej alejce paleta za paletą uniemożliwiając wjazdu wózka.Brak totalnej uwagi przez kierowników którzy mogli by tego dopilnować. Ogólnie dało się zauważyć że pracownicy robili co chcieli.Wiem już jedno w nocy nie przyjadę jednak wolę postać w długiej kolejce.
Byłem w salonie Orange by zakupić modem do internetu.Dość długo czekałem na obsługę około 30 minut. Pracownik wydawał się spięty być może to powodowało długą obsługę.Mimo długiej obsługi przez pracownika salonu bo byłem obsługiwany około 45 minut to udało mi się załatwić to po co przyszedłem.Pracownik kiedy zakończył moją sprawę przeszedł do proponowania oferty dopasowując do moich potrzeb.Notował wszystko na kartce którą pod koniec rozmowy otrzymałem.Ogólnie gdyby nie długa obsługa to byłbym bardzo zadowolony ,bo przecież to się liczy szybka i sprawna obsługa.
Udałem się do salonu Diverse w celu zakupu bluzy.Wchodząc do salonu zostałem przywitany przez pracownika który od razu zapytał czy może w czymś pomóc.Pracownik z uśmiechem pomagał w wyborze bluzy oraz zachęcał do zakupienia innych rzeczy mówiąc o promocjach z których można skorzystać.W salonie był zachowany porządek i miło było robić zakupy widząc uśmiechniętych pracowników.Na pewno wrócę tam jeszcze nie raz
Udałem się do Alior Banku w celu zamknięcia konta walutowego. Zostałem miło przywitany przez Panie które obsługiwały kasę i poproszony o udanie się do stolika gdzie czekał na mnie pracownik Banku Pan Paweł. Pracownik miło mnie przywitał jednak rozmowa okazała się niezbyt miła. Pracownik miał małą wiedze co do produktów które oferuje Bank między innymi na temat oferty speed alior bank która umożliwia szybki przelew z konta z zagranicy na konto walutowe.Tłumaczyłem Panu Pawłowi dlaczego chcę zamknąć konto walutowe , jednym z tych powodów było to że pieniądze nie przechodziły na konto walutowe leczy tylko na konto ROR.Liczyłem na to że doradca bankowy pomoże mi ten problem rozwiązać i nie będę musiał zamykać tego konta.Pracownik mi tłumaczył że nie musi wszystkich produktów znać. Ogólnie całą ta rozmowa z pracownikiem odbyła się w nie miłej atmosferze , odczuwałem że doradca niezbyt poważnie mnie traktuję.Po długiej rozmowie z pracownikiem banku zamknąłem konto i wyszedłem z Banku jednak po 5 minutach musiałem wrócić ponownie, gdyż doradca nie zamknął konta tłumacząc tym że wystąpił jakiś błąd mimo że miałem dokument potwierdzający zamknięcie.Po tym incydencie zmieniłem zdanie co do tego Banku z pozytywnej na negatywną.
Wchodząc do restauracji Pizzy Hut zauważyłem iż kelnerzy pracujący w tej restauracji są mile nastawieni do klientów , a wchodzący do nich klienci od razu są obsługiwani , kelner wskazuje wolne miejsca i zaprasza do stolika , następnie podaje kartę Menu , tak też było ze mną.Po złożeniu zamówienia kelner po chwili wrócił z napojem bym nie siedział spragniony , następnie przyniósł posiłek i życzył smacznego. Co do posiłku nie mam żadnych zastrzeżeń gdyż posiłek był smaczny oraz wizualnie ładnie podany.Podczas posiłku kelner pytał się co jakiś czas czy smakuje i czy w czymś może jeszcze pomóc.Gdy zjadłem i uiściłem rachunek kelner posprzątał stolik by następni klienci mogli usiąść .Restauracja przed wejściem oraz w środku zachowana w czystości , stoliki czyste, kelnerzy ładnie ubrani według standardów , obsługa miła. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
Wchodząc do salonu żaden konsultant nie zwrócił na mnie uwagi .Kiedy podszedłem do doradcy pytając o ofertę ten nie był zorientowany o czym mówię , doradca opierał się na ulotkach , a kiedy zadałem konkretne pytanie doradca podał mi telefon bym zadzwonił na infolinie w celu szerszej informacji .Konsultant mimo niewiedzy starał się miłą aparycją załagodzić całą sytuacje.Ogólna wizualizacja na dobrym poziomie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.