Opinia użytkownika: Łukasz_1685
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Udałem się do Alior Banku w celu zamknięcia konta walutowego. Zostałem miło przywitany przez Panie które obsługiwały kasę i poproszony o udanie się do stolika gdzie czekał na mnie pracownik Banku Pan Paweł. Pracownik miło mnie przywitał jednak rozmowa okazała się niezbyt miła. Pracownik miał małą wiedze co do produktów które oferuje Bank między innymi na temat oferty speed alior bank która umożliwia szybki przelew z konta z zagranicy na konto walutowe.Tłumaczyłem Panu Pawłowi dlaczego chcę zamknąć konto walutowe , jednym z tych powodów było to że pieniądze nie przechodziły na konto walutowe leczy tylko na konto ROR.Liczyłem na to że doradca bankowy pomoże mi ten problem rozwiązać i nie będę musiał zamykać tego konta.Pracownik mi tłumaczył że nie musi wszystkich produktów znać. Ogólnie całą ta rozmowa z pracownikiem odbyła się w nie miłej atmosferze , odczuwałem że doradca niezbyt poważnie mnie traktuję.Po długiej rozmowie z pracownikiem banku zamknąłem konto i wyszedłem z Banku jednak po 5 minutach musiałem wrócić ponownie, gdyż doradca nie zamknął konta tłumacząc tym że wystąpił jakiś błąd mimo że miałem dokument potwierdzający zamknięcie.Po tym incydencie zmieniłem zdanie co do tego Banku z pozytywnej na negatywną.