9 września kontaktuje się ze mną konsultantka mBank/BRE Ubezpieczenia i namawia mnie na:
Ubezpieczenia NNW Ochrona24h w wariancie PREMIUM + Assistance Opieka24h w wariancie PREMIUM.
w promocyjnej cenie..
Konsultantka najbardziej akcentowała, że w Opieka24h są 4 BEZPŁATNE wizyty lekarza dla mnie i 4 wizyty dla moich dzieci w roku ! Super myślę. Mam malutkie dziecko, takie ubezp. to świetny produkt... => Decyduje się...
Przyszedł dzisiejszy dzień (3-ci miesiąc ubezpieczenia). Moje roczne dziecko ma 2 dzień gorączkę, praktycznie nie je, jest bardzo ospałe i zadzwoniłem na linię. Konsultant oświadczył, że zmieniły się w tym miesiącu OWU i cyt. "koszt własny wynosi 30zł.". Słucham???, Odp: "koszt własny wizyty wynosi 30zł. ?" (podobno płatne gotówką dla lekarza) ..... Rozwaliło mnie to totalnie... ? Pytanie: to dlaczego nie raczyliście mnie poinformować o zmianach? Dlaczego ubezpieczyciel zmienia sobie bez jakiejkolwiek informacji dla klienta warunki ubezpieczenia praktycznie zaraz po jego zawarciu? ??? Ja tego nie potrafię ogarnąć? To jest karygodna praktyka. Odmówiłem wizyty. Pojechałem z dzieckiem na pogotowie.
Mam zapisany plik PDF OWU na dzień zawarcia ubezpieczenia....
Pani ponadto jak się później okazało skłamała w rozmowie mówiąc, że ochroną objęci są wszyscy członkowie mojej rodziny => doczytałem, że dotyczy to tylko moich dzieci / żony np. już nie..
NIKT i w żaden sposób nie poinformował mnie o zmianach OWU OPIEKA 24h mBank/BRE Ubezpieczenia w wariancie PREMIUM
Bank pobierał sobie pieniążki z mojego konta przez 3 miesiące! W pierwszym 11zł. w 2 i 3 => 14zł. Są to grosze, ale chodzi o pewne zasady......
Zostawiałem u was rocznie sporo pieńążków: OC + AC, OPIEKA24h, UBEZP. NA życie.... Niestety po takim potraktowaniu wkrótce rezygnuję z wszelkich produktów przez Was oferowanych.
Tak nie przystaje traktować swoich klientów.
Na stronach dot. ubezpieczeń zamieszczacie m.in. dokument: "Zasady Dobrych Praktyk Ubezpieczeniowych.", gdzie np. w pkt. 4 jest napisane:
"Zakłady ubezpieczeń:
prowadzą swą działalność zgodnie z powszechnie uznanymi zasadami tzw. społecznie odpowiedzialnego biznesu, jak również aktywnie uczestniczą w procesie rozwoju i doskonalenia tych zasad. W szczególności zakłady ubezpieczeń działają ze świadomością, że dążeniu do realizacji zadań biznesowych winno towarzyszyć budowanie prawidłowych relacji ze wszystkimi interesariuszami w oparciu o reguły dialogu, uczciwości, tolerancji, zachowań proekologicznych i społecznej misji."
Jak widać waszą misją jest jedynie golenie klientów i robienie z nich idiotów, bo inaczej tego nie potrafię nazwać.
Odradzam wszystkim moim znajomym Wasze ubezpieczenia!
Były klient: BRE Ubezpieczenia...
Witam. Dziękuję Panu za wyrażenie swojej opinii.
Na początku chciałam zaznaczyć, że Klienci mBanku są na bieżąco informowani o zmianach jakie zachodzą w posiadanych przez nich produktach za pośrednictwem skrzynki pocztowej w systemie transakcyjnym.
Niefortunnie zdarzyło się, że zmiana warunków ubezpieczenia w Pana przypadku nastąpiła zaraz na początku jego trwania, jednak to zwykły przypadek. Zmiany warunków ubezpieczeń, oprocentowań, taryf opłat i prowizji itp. to zmiany, do których instytucje finansowe mają prawo i nie ma to nic wspólnego z pogwałceniem „Dobrych Praktyk”, ponieważ uzasadnione jest to zmianami zachodzącymi na rynku.
Zdarzeniem objętym ochroną ubezpieczeniową, które uzasadnia realizację świadczenia assistance w zakresie Pomocy Medycznej, jest:
1) nagłe zachorowanie Ubezpieczonego lub dziecka Ubezpieczonego na terytorium RP,
2) nieszczęśliwy wypadek Ubezpieczonego dziecka Ubezpieczonego na terytorium RP.
Żona/mąż i inni członkowie rodziny nie są włączeni do wyżej wymienionego ubezpieczenia. Przykro mi, że w tym zakresie nie udzielono Panu prawidłowej informacji.
Zarówno mBank jak i BRE Ubezpieczenia, szanują swoich Klientów i chcą spełniać ich wymagania.
Mam nadzieję, że to zdarzenie nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę Pana z mBankiem,
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Pana dyspozycji przez 24 godziny na mLinii pod numerami telefonów 801 300 800 lub 426 300 800.
Pozdrawiam, Agata Dobek, mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.