Opinia użytkownika: Łukasz_1538
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: 9 września kontaktuje się ze mną konsultantka mBank/BRE Ubezpieczenia i namawia mnie na: Ubezpieczenia NNW Ochrona24h w wariancie PREMIUM + Assistance Opieka24h w wariancie PREMIUM. w promocyjnej cenie.. Konsultantka najbardziej akcentowała, że w Opieka24h są 4 BEZPŁATNE wizyty lekarza dla mnie i 4 wizyty dla moich dzieci w roku ! Super myślę. Mam malutkie dziecko, takie ubezp. to świetny produkt... => Decyduje się... Przyszedł dzisiejszy dzień (3-ci miesiąc ubezpieczenia). Moje roczne dziecko ma 2 dzień gorączkę, praktycznie nie je, jest bardzo ospałe i zadzwoniłem na linię. Konsultant oświadczył, że zmieniły się w tym miesiącu OWU i cyt. "koszt własny wynosi 30zł.". Słucham???, Odp: "koszt własny wizyty wynosi 30zł. ?" (podobno płatne gotówką dla lekarza) ..... Rozwaliło mnie to totalnie... ? Pytanie: to dlaczego nie raczyliście mnie poinformować o zmianach? Dlaczego ubezpieczyciel zmienia sobie bez jakiejkolwiek informacji dla klienta warunki ubezpieczenia praktycznie zaraz po jego zawarciu? ??? Ja tego nie potrafię ogarnąć? To jest karygodna praktyka. Odmówiłem wizyty. Pojechałem z dzieckiem na pogotowie. Mam zapisany plik PDF OWU na dzień zawarcia ubezpieczenia.... Pani ponadto jak się później okazało skłamała w rozmowie mówiąc, że ochroną objęci są wszyscy członkowie mojej rodziny => doczytałem, że dotyczy to tylko moich dzieci / żony np. już nie.. NIKT i w żaden sposób nie poinformował mnie o zmianach OWU OPIEKA 24h mBank/BRE Ubezpieczenia w wariancie PREMIUM Bank pobierał sobie pieniążki z mojego konta przez 3 miesiące! W pierwszym 11zł. w 2 i 3 => 14zł. Są to grosze, ale chodzi o pewne zasady...... Zostawiałem u was rocznie sporo pieńążków: OC + AC, OPIEKA24h, UBEZP. NA życie.... Niestety po takim potraktowaniu wkrótce rezygnuję z wszelkich produktów przez Was oferowanych. Tak nie przystaje traktować swoich klientów. Na stronach dot. ubezpieczeń zamieszczacie m.in. dokument: "Zasady Dobrych Praktyk Ubezpieczeniowych.", gdzie np. w pkt. 4 jest napisane: "Zakłady ubezpieczeń: prowadzą swą działalność zgodnie z powszechnie uznanymi zasadami tzw. społecznie odpowiedzialnego biznesu, jak również aktywnie uczestniczą w procesie rozwoju i doskonalenia tych zasad. W szczególności zakłady ubezpieczeń działają ze świadomością, że dążeniu do realizacji zadań biznesowych winno towarzyszyć budowanie prawidłowych relacji ze wszystkimi interesariuszami w oparciu o reguły dialogu, uczciwości, tolerancji, zachowań proekologicznych i społecznej misji." Jak widać waszą misją jest jedynie golenie klientów i robienie z nich idiotów, bo inaczej tego nie potrafię nazwać. Odradzam wszystkim moim znajomym Wasze ubezpieczenia! Były klient: BRE Ubezpieczenia...