Opinie użytkownika (9)

OK. Na...
OK. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Łukasz_1493

04.07.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Łukasz_1493

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Łukasz_1493

04.07.2017

Koleje Mazowieckie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Sklep...
Tak sobie. Sklep i produkt fajny ale przy kasie kolejki. Panie gadają przez telefon. Kolejka i jedna osoba na kasie a druga obok układając ciuchy na półkach udaje że nie widzi kolejek. Czas obsługi zdecydowanie za długiNa plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Łukasz_1493

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Zwykła...
Tak sobie. Zwykła odiezowka. Wchodzę robię zakupy wychodzę. Oferta niby atrakcyjna ale czegoś w tych sklepach brakuje...Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Łukasz_1493

05.05.2017

Cubus

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Obsługa robi...
OK. Obsługa robi swoje. Nie przeszkadza ale też nie angażuje się w obsługę.Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Łukasz_1493

05.05.2017

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsługa obojętna...
Dobrze. Obsługa obojętna obsługująca jak maszyny. Sugestia produktu z wystawy przy kasie wymuszona pewnie jakimś standardem bez zaangażowania obsługi. Produkt w bardzo fajnych cenach.Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Łukasz_1493

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Osoba mnie...
OK. Osoba mnie obsługująca nie znała swojego systemu do zamówień. W sklepie było tylko 2 osoby z personelu i jedna była jako magazynie i często nie było jej na sklepie. Pracownicy nie bardzo wiedzieli co mają na sklepieNa plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Łukasz_1493

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Moja ocena dotyczy...
Moja ocena dotyczy rozliczenia podatku za zakup auta PCC3 Pan do którego zgłosiłem się ze swoim Pitem był bardzo grzeczny . Zaprosił do pokoju , wskazał miejsce do siedzenia. Przedstawione dokumenty sprawdził i w sposób rzeczowy wyjaśnił co należy poprawić , dopisać. Poprosił o duplikat składanego dokumentu żeby potwierdzić mi złożenie deklaracji. Pan cały czas był uśmiechnięty i nie czułem się ignorowany w momencie zadawania pytań oraz nie odniosłem wrażenia że " przeszkadzam i powinienem już wyjść " z jakim do tej pory spotykałem się w urzędach. Dodam tylko że moja wizyta miała miejsce w poniedziałek kiedy to godziny pracy urzędu są wydłużone i najtrudniej w taki dzień o " miłą i profesjonalna" obsługę. Jeśli chodzi o wygląd pokoju w urzędzie to kwalifikował się do generalnego remontu - drzwi wejściowe , ściany podrapane i zniszczone , krzesła pamiętające tamten wiek .

Łukasz_1493

22.10.2015

Urząd Skarbowy Warszawa-Bemowo

Placówka

Warszawa, Białobrzeska 53a

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi