Opinie użytkownika (2)

Likwidacja konta w...
Likwidacja konta w tym Banku jest czynnością którą można wykonać, pamiętać trzeba jednak o jednej podstawowej sprawie. Dlaczego przyszliśmy do Banku? Pracownicy starają się utrzymać nasze konto i jest to sprawa na której zależy im prawdopodobnie bardziej niż nam na likwidacji konta. Możemy spodziewać się że nagle, otrzymamy dużo ulotek a w zalewie słów pracownika Banku pomyślimy że może i to stare konto nie jest już mi potrzebne ale to o którym właśnie mówi ta Pani przydało by się jak najbardziej. Nie jest to wyjątek, pracownicy mają taki obowiązek. Plusem jest w tym miejscu to że otrzymujemy mnóstwo często, niepotrzebnych informacji na temat oferty Banku. Kilkukrotne uparte informowanie o chęci likwidacji konta, powinno jednak wystarczyć. W moim przypadku, po likwidacji konta dostałem zawiadomienie o pieniądzach jakie muszę zapłacić za nie uregulowany debet. List wysłano kilka dni po tym jak zapłaciłem wszystko co musiałem i zlikwidowałem konto. Ponowne odwiedzenie Banku PEKAO w tym przypadku, wydawało mi się frustrującą czynnością. Spodziewałem się że odejdę z kwitkiem. Przy likwidacji konta pracownik był bardzo miły i chciał ze mną rozmawiać. Kiedy przyjdę z moim nowym problemem, już nie będąc klientem Banku mógł mnie potraktować jak natręta który ma za swoje. Ku mojemu zdziwieniu pracownik był równie zajęty moją sprawą co w chwili likwidacji konta. Sprawdzał wszystkie szczegóły, dzwonił w różne miejsca. Na końcu po konsultacji ze swoim przełożonym podyktował mi list do Dyrektora i poinstruował mnie co muszę zrobić żeby naliczona kara została anulowana. Sprawa została załatwiona pozytywnie. Pracownicy Banku starają się w taki sam sposób pomóc swoim obecnym i byłym klientom, jakoś obsługi jest jak najbardziej na plus. Co ciekawe w tym Banku pracownicy są zawsze na swoim miejscu i jeżeli jakieś miejsce jest nie obsadzone można być pewnym że pracownik na pewno nie chowa się gdzieś w toalecie z telefonem komórkowym przy uchu. Kolejki w tym Banu są tylko dla tego że dużo osób ma pilną sprawę do załatwienia a nie dla tego że pracownicy mają coś ważniejszego do roboty niż wykonywanie swoich obowiązków. Pamiętać trzeba jednak o tym że jak w każdym Banku pewne sprawy są załatwiane dla w nas w mniej lub bardziej nie przyjemny sposób. Likwidacja konta była nieco trudna, jednak to wyjątek podczas korzystania przeze mnie z usług Banku PEKAO. Polecam ze względu na fachowość i sprawność obsługi, lokalizację, ofertę oraz sieć bankomatów.

Łukasz_1445

15.07.2011

Pekao SA

Placówka

Kielce, Henryka Sienkiewicza 18

Nie zgadzam się (2)
Na uwagę zasługuje...
Na uwagę zasługuje fakt że, ta pizzeria nie ma charakteru jadłodajni, fast foodu itp. To co wyróżnia tą pizzerię od innych, to pewien standard. Mianowicie klient znajdując sobie miejsce, jest obsługiwany przez jedną kelnerkę. Otrzymanie menu, zamówienie oraz zapłata. Wszystko to klient załatwia siedząc przy swoim stoliku. Standard obsługi jak na kieleckie warunki jest wysoki. Atutem pizzerii jest również wystrój. Stonowany, nie nachalny, ciepły. Odpowiedni dla osób, szukających odpoczynku w przerwie na lunch czy miejsca na randkę. Atmosfera sprawia że częstymi gośćmi lokalu są rodzice ze swoimi dziećmi. Wygląd pizzerii traci dużo w dziennym świetle, polecam udanie się na pizze już po zmroku. Ponieważ oświetlenie nadaje temu miejscu pewien niepowtarzalny klimat, podkreślające wszystkie atuty wystroju. Muzyka jaka towarzyszy nam od momentu zamówienia aż do wyjścia, świadczy że klient nie jest traktowany „hurtowo”. W tym miejscu nie usłyszysz zazwyczaj, jednej z komercyjnych stacji radiowych. Nie ma też tu telewizora ze stacjami muzycznymi. Muzyka to mieszanka różnych gatunków, z lat 50-70.Nie nachalna i zupełnie inna od tego co można usłyszeć w podobnych lokalach na terenie Kielc. Zdarza się jednak że można trafić na standardowy zestaw muzyki, co nie jest wadą tylko niestety normą. Największym atutem tego miejsca jest jedzenie. Duży wybór, przystępne cenny (zniżki dla studentów) oraz co najważniejsze smak i jakość. Ważne jest również to że nie czekamy zbyt długo na nasze zamówcie, nawet wtedy gdy w lokalu jest dużo klientów. Podsumowując, lokal godny uwagi głównie ze względu na pizzę oraz atmosferę. Obsługa spełnia swoją rolę, nie nachalna, kompetentna i szybka. Miejsce odpowiednie na Radke, spotkanie, przerwę w pracy czy rodzinny obiad.

Łukasz_1445

15.07.2011

Gusto Dominium

Placówka

Kielce, Rynek 7

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi