Opinia użytkownika: Łukasz_1445
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Likwidacja konta w tym Banku jest czynnością którą można wykonać, pamiętać trzeba jednak o jednej podstawowej sprawie. Dlaczego przyszliśmy do Banku? Pracownicy starają się utrzymać nasze konto i jest to sprawa na której zależy im prawdopodobnie bardziej niż nam na likwidacji konta. Możemy spodziewać się że nagle, otrzymamy dużo ulotek a w zalewie słów pracownika Banku pomyślimy że może i to stare konto nie jest już mi potrzebne ale to o którym właśnie mówi ta Pani przydało by się jak najbardziej. Nie jest to wyjątek, pracownicy mają taki obowiązek. Plusem jest w tym miejscu to że otrzymujemy mnóstwo często, niepotrzebnych informacji na temat oferty Banku. Kilkukrotne uparte informowanie o chęci likwidacji konta, powinno jednak wystarczyć. W moim przypadku, po likwidacji konta dostałem zawiadomienie o pieniądzach jakie muszę zapłacić za nie uregulowany debet. List wysłano kilka dni po tym jak zapłaciłem wszystko co musiałem i zlikwidowałem konto. Ponowne odwiedzenie Banku PEKAO w tym przypadku, wydawało mi się frustrującą czynnością. Spodziewałem się że odejdę z kwitkiem. Przy likwidacji konta pracownik był bardzo miły i chciał ze mną rozmawiać. Kiedy przyjdę z moim nowym problemem, już nie będąc klientem Banku mógł mnie potraktować jak natręta który ma za swoje. Ku mojemu zdziwieniu pracownik był równie zajęty moją sprawą co w chwili likwidacji konta. Sprawdzał wszystkie szczegóły, dzwonił w różne miejsca. Na końcu po konsultacji ze swoim przełożonym podyktował mi list do Dyrektora i poinstruował mnie co muszę zrobić żeby naliczona kara została anulowana. Sprawa została załatwiona pozytywnie. Pracownicy Banku starają się w taki sam sposób pomóc swoim obecnym i byłym klientom, jakoś obsługi jest jak najbardziej na plus. Co ciekawe w tym Banku pracownicy są zawsze na swoim miejscu i jeżeli jakieś miejsce jest nie obsadzone można być pewnym że pracownik na pewno nie chowa się gdzieś w toalecie z telefonem komórkowym przy uchu. Kolejki w tym Banu są tylko dla tego że dużo osób ma pilną sprawę do załatwienia a nie dla tego że pracownicy mają coś ważniejszego do roboty niż wykonywanie swoich obowiązków. Pamiętać trzeba jednak o tym że jak w każdym Banku pewne sprawy są załatwiane dla w nas w mniej lub bardziej nie przyjemny sposób. Likwidacja konta była nieco trudna, jednak to wyjątek podczas korzystania przeze mnie z usług Banku PEKAO. Polecam ze względu na fachowość i sprawność obsługi, lokalizację, ofertę oraz sieć bankomatów.