Citi Handlowy

(3.27)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (728 z 1121)

Dzwonił pan z...
Dzwonił pan z CiTi proponując ubezpieczenie w ramach karty kredytowej, mówił bardzo szybko , niewyraźne, bi moim stwierdzeniu ,że nie interesuje mnie ten produkt stał się bardzo niemiły sugerując mi ,że na początku rozmowy wyraziłam akceptację na zawarcie tego ubezpieczenia, niemożliwe bo nie zdążyłam powiedzieć nawet A

zarejestrowany-uzytkownik

18.01.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)
24.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za przedstawioną przez Panią opinię na temat kontaktu pracownika Banku. Opisane przez Panią zachowanie jest naganne i dalece odbiega od standardów i praktyki Citi Handlowy. Bardzo za nie przepraszamy i wyrażamy nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie przebiegać zgodnie z Pani oczekiwaniami. Pozdrawiamy, Biuro ds. Współpracy z Klientem
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym otrzymałem listem poleconym odpowiedź , na moje zapytanie , dotyczące wysokości rat pożyczki , jaką spłacałem , od banku Citi Handlowy . Ale zacznę od początku . W ubiegłym roku , na początku grudnia ,ja i moja żona otrzymywaliśmy telefony od przedstawiciela tego banku z propozycją udzielenia pożyczki hipotecznej na , jakoby, bardzo dobrych warunkach. Byliśmy klientami tego banku i nie bardzo nas dziwiły te telefony , dlatego mimo że nie planowaliśmy brania pożyczki w najbliższym czasie , postanowiliśmy przyjrzeć się bliżej tej ofercie . Przez telefon oferta sprawiała wrażenie atrakcyjnej . Atrakcyjność ta polegała na wzięciu pożyczki pod zastaw mieszkania , na bardzo niski procent (8,2), spłacenie z tej pożyczki , kredytu , który już mamy na wyższy procent(15,4) w całości . W ten sposób zyskujemy :spłatę droższego kredytu , niższe raty i gotówkę na własne potrzeby . Prawda, że brzmi zachęcająco ? Umówiliśmy się więc na spotkanie , z panem Bartkiem (tak przedstawił się nasz rozmówca) w siedzibie Citi Handlowy następnego dnia o godz. 9.00 w siedzibie banku, przy ulicy 9-go Maja w Bełchatowie . Dzień wcześniej , w domu przygotowaliśmy się do tego spotkania , analizując oferty innych banków i ewentualne ,,haczyki'' . Oglądając plan spłaty , kredytu , który mieliśmy w Citi Banku , rzucił nam się w oczy dziwny fakt , otóż ostatnia rata , przypadająca na lipiec 2015 roku wynosi w/g planu 10152,17 PLN, podczas gdy wszystkie wcześniejsze raty to 1593 PLN miesięcznie. Myślę sobie ; błąd nieporozumienie , ale dobrze się składa , jutro wyjaśnimy wszystko przy okazji wizyty . Na spotkanie, spóźniliśmy się ok. 5 minut , musieliśmy więc czekać 10. Pan Bartek , uśmiechnięty(moim zdaniem trochę sztucznie) już na nas czekał z przygotowaną symulacją nowego kredytu , na różne terminy i różne kwoty . Od razu chcieliśmy wyjaśnić , nieszczęsną ,ostatnią ratę bieżącej pożyczki . Okazała się ona zagadką również dla Niego , jak i Jego kolegi i kierowniczki oddziału . Podczas , gdy inni pracownicy próbowali dociec o co tutaj chodzi (z rozmowy wynikało , że pierwszy raz widzą podobny lapsus) pan Bartek prezentował nam walory nowego kredytu. Jak mówiłem , poprzedniego dnia przygotowaliśmy się i po kilku szczegółowych pytaniach , Pan sprzedawca tanich kredytów przyznał, nieco zażenowany, że faktyczne oprocentowanie pożyczki, może dojść do ponad 10% , kiedy policzyć :ubezpieczenie , opłatę za wyciąg z hipoteki, opłatę skarbową, wycenę mieszkania (wycena kosztuje w tym banku 600PLN, podczas gdy w innych bankach 200PLN) i inne koszty , których teraz nie chce mi się już pamiętać. Powiedziałem , że zastanowimy się nad propozycją i ewentualnie oddzwonimy . Spytałem , czy wyjaśniona została już sprawa ostatniej raty , którą mam wpłacić w 2015 roku , z tytułu bieżącej pożyczki . Kolega pana Bartka (nie znam jego imienia) , zaprosił mnie do pustego pomieszczenia , wskazał aparat telefoniczny , podał numer telefonu i powiedział , że najlepiej będzie jeżeli to ja sam porozmawiam z panią na infolinij .Przyznaję, że zdębiałem ,miałem pewnie bardzo głupią minę ,ale szybko przywołałem się do porządku , to pewnie ukryta kamera ; nie dam im satysfakcji - pomyślałem i czekam aż się ujawnią . Niestety , okazało się, że życie po raz kolejny przebiło kabaret . Tylko, że w życiu nie zawsze nam tak bardzo do śmiechu. Wykręciłem numer i po przedstawieniu się , poprosiłem Panią o wyjaśnienie kwestii mojej nieszczęsnej , ostatniej raty .Według mojej rozmówczyni , wszystko jest w porządku , po prostu, w czasie spłaty kredytu, wzrosła stopa procentowa i różnica została uwzględniona w ostatniej racie .Na pytanie, dlaczego różnica jest uwzględniona w racie kapitałowej , a nie w odsetkach, Pani już nie potrafiła mi odpowiedzieć . Poradziła , aby zwrócić się do banku o pisemne wyjaśnienie i łaskawie zgodziła się przyjąć taki wniosek przez telefon .Właśnie otrzymałem odpowiedź od Citi Handlowy , wynika z niej , że wszystko jest w porządku .Ostatnia rata jest ratą wyrównującą ,zgodnie z regulaminem kredytu Citibank . Nie czuje się absolutnie usatysfakcjonowany taką odpowiedzią , bo według mnie nie ma w postępowaniu banku żadnej logiki . Nie dziwie się klientom , że ,,głupieją'', czytając regulaminy różnych banków , sprecyzowanych przez prawników ekonomistów , językiem wyizolowanym , zrozumiałym tylko dla najbardziej zaawansowanych . Nie dziwię się tym bardziej , że nawet pracownicy tych banków ,,,głupieją'', w obliczu najprostszych pytań i nie potrafią na nie prosto i przystępnie odpowiedzieć . Na szczęście nie jestem już klientem tego banku i nie zamierzam nim zostać w przyszłości , ale jestem gotów spytać rzecznika praw konsumenckich ,czy wszystko w tym przypadku , jest naprawdę w porządku .

zarejestrowany-uzytkownik

18.01.2011

Placówka

Bełchatów, 9 Maja 15

Nie zgadzam się (3)
01.07.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zamieszczenie opinii na temat naszego Banku. W pierwszej kolejności, przepraszamy za wszystkie napotkane niedogodności i zapewniamy, że jeżeli w przyszłości zdecyduje się Pan jednak skorzystać z usług naszego Banku, dołożymy starań by nie dać Panu więcej powodów do niezadowolenia. Wszystkie tego typu sygnały są dla nas bardzo ważne. Przedstawiony przez Pana opis sprawy pozwoli nam sprawdzić w oddziale Citi Handlowy na czym polegać mogło ewentualne niezrozumienie oraz określić kierunek zmian z tym związanych. Pozdrawiamy, Biuro ds. Współpracy z Klientem
Mała, ale sympatyczna...
Mała, ale sympatyczna placówka. Personel bardzo wyczulony na Klienta. Natychmiast po wejściu do placówki, pojawia się pracownik i pyta czym może służyć. Duża wiedza i kompetencja. Również oferowanie i zachęcanie do skorzystania z innych produktów banku. Zawsze bezproblemowa i szybka obsługa. Placówka zadbana, schludna.

zarejestrowany-uzytkownik

29.11.2010

Placówka

Poznań, Górna Wilda

Nie zgadzam się (1)
27.09.2020
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat oddziału naszego Banku w Poznaniu przy ul. Górna Wilda 71. Jest nam niezwykle miło, że nasza troska o Klienta oraz zaangażowanie w oferowanie usług najwyższej jakości, zostały przez Panią docenione. Jesteśmy do Pani dyspozycji zarówno w oddziale Banku, jak również pod numerem infolinii CitiPhone 801 32 24 84 lub 22 692 24 84. Pozdrawiamy serdecznie, Biuro ds. Współpracy z Klientem
Mam kartę kredytową...
Mam kartę kredytową tego banku, której zadłużenie wynosi w tej chwili 150 zł.Jestem w tej sprawie nękana telefonami 5-6 razy dziennie, z czego żadnego już nie odbieram, bo skończyły mi się nerwy. Wystarczy mi jeden telefon z informacją. Takie postępowanie uwłacza klientowi, robiąc z niego nędzarza. Rozumiem, że nie wywiązuję się w tym momencie z umowy, sądzę jednak, że należałoby się zastanowić, czy takie ingerowanie w prywatne życie (telefony podczas pracy, nauki, spotkań rodzinnych itd.) jest słuszne w przypadku firmy dysponującej ogromnym kapitałem i renomą. Nie interesują mnie tłumaczenia drugiej strony. Osobiście mogę powiedzieć, że po spłacie zadłużenia rezygnuję z tej oferty, bo korzystanie jej kaleczy ludzką godność.

niezalogowany-uzytkownik

27.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Razem z mężem...
Razem z mężem byliśmy klientami Citibanku przez 5 lat. Później jednak przenieślismy wszystkie pieniądze do mBanku, ale rachunku w Citi nie zamykalismy. Któregoś razu wujek miał nam wpłacić pieniądze za wykonane usługi. Miał zapisany nasz rachunek w Citi i wpłacił pieniądze właśnie na ten rachunek. Rachunek był od kilku lat zawieszony w próżni, więc baliśmy się, że może został sam usunięty., Pojechalismy do oddziału we Włocławku i chcieliśmy dokonać przelewu na obecny rachunek i od razu anulować rachunek. Problem był jednak taki, że mąż zmienił w między czasie podpis i pieniądze nie mogły być nam przelane, bo mąż zapomniał jaki miał kiedyś podpis. Pracownica sprawdziła wszystkie pozostałe dane, które były ok. Mój podpis też. Miała więc pewność, że przeleje pieniądze właściwym ludziom. Nie będę mówiła jak, ale bardzo nam pomogła :-) Udzieliła odpowiedzi na wszystkie nasze pytania i wizytę tą wyjątkowo miło pamiętam. Aż trochę mi żal, że zrezygnowalismy z tego rachunku :-) Polecam!

Dorota_683

25.11.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
05.02.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zamieszczoną opinię. W codziennej pracy staramy się, aby oferta Banku była kompleksowa i konkurencyjna a obsługa w pełni profesjonalna. Dlatego też z przyjemnością przyjęliśmy sława Pani uznania. Zapewniamy, że będzie nam niezmiernie miło, jeśli w przyszłości zechcą Państwo ponownie skorzystać z usług naszego Banku. Pozdrawiamy serdecznie, Biuro ds. Współpracy z Klientem
- szeroka oferta -...
- szeroka oferta - szacunek do Klientów i Pracowników - ciekawe pakiety usług, które przyciągają klientów - krótki okres funkcjonowania na rynku - mało rozpoznawalna marka Firma ma bardzo dobre perspektywy rozwoju. Jeżeli utrzyma wysoki poziom "traktowania" klientów i pracowników w szczególności uczciwość handlowa jak bardzo zatracona w tym segmencie może wygrać na naszym rynku. elastyczny bank, sprawna obsługa i działanie placówekspore prowizje i opłaty Citibank to jeden z nielicznych banków gdzie kredyt hipoteczny można załatwić sprawnie i rzeczowo można porozmawiać z pracownikami Citibanku, gorąco polecam też inne produkty Citibanku, konto osobiste i kartę kredytową mam od 5 lat i do tej pory nie było żadnych problemów.

Marta_863

23.11.2010

Placówka

Katowice, Uniwersytecka 13

Nie zgadzam się (2)
27.09.2020
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zamieszczenie opinii na temat naszego Banku. W codziennej pracy dokładamy starań, aby oferować usługi i produkty najwyższej jakości. Dlatego jest nam ogromnie miło, że nasze starania spotkały się z Pani uznaniem. Mamy również nadzieję, że w naszej przyszłej współpracy damy Pani jeszcze więcej powodów do zadowolenia. Jesteśmy do Pani dyspozycji w oddziałach Banku oraz pod numerem infolinii CitiPhone 801 32 24 84 lub 22 692 2484. Pozdrawiamy, Biuro ds. Współpracy z Klientem
Z ciekawości zacząłem...
Z ciekawości zacząłem przeglądać ofertę banku Citi Handlowy dotyczący możliwości płaceniami komórkami za zakupy. Z tego co się orientuję, jest to pierwszy bank w Polsce, który wprowadził taką ofertę. Zauważyłem nawet, że w mojej miejscowości jest punkt, gdzie można płacić za pomocą komórki. Jednakże moje zadowolenie nie trwało zbyt długo. Wynikło to z tego, że taka usługa dostępna jest tylko dla osób, które mają telefon komórkowyw sieci Plus lub w Play. To po co się tak mocno chwalić, skoro nie wszyscy mogą z tej oferty skorzystać. Nawet nie ma żadnej informacji, że w niedalekiej odległości czasu, usługa będzie aktywna dla osób u innych operatorów.

zarejestrowany-uzytkownik

16.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (3)
26.11.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Pana opinię na temat oferowanej przez nasz Bank usługi. Chcielibyśmy Pana zapewnić, że została ona wprowadzona jedynie we współpracy z tymi firmami, które wyraziły na nią zgodę. Stale pracujemy nad możliwością poszerzenia mobilnej płatności o kolejne firmy. Gdy tylko sieć powiększy się o kolejnych partnerów, natychmiast poinformujemy o tym naszych Klientów. Pozdrawiamy serdecznie, Biuro ds. Współpracy z Klientem
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym musiałem zajść do banku. Na samą myśl, przeszły mi ciarki, gdyż podejrzewałem, że jak zwykle, będzie czynne 1 okienko i będą kolejki. Niestety, ale zostałem zaskoczony. W momencie wejścia do banku okazało się, że wszystkie 3 kasy, były czynne. Ponadto nie było żadnej kolejki. To prawdziwe święto. Po podejściu do kasy, kasjerka, która się tam znajdowała uśmiechnęła się do mnie i przywitała się. Obsłużyła mnie dość szybko. Tak jak podejrzewałem, na zakończenie podziękowała mi za pobyt w banku i zaprosiła ponownie. Należy wspomnieć, że wszyscy widoczni pracownicy, posiadali białe, czyste bluzki oraz posiadali na szyi czerwoną "apaszkę" - tak to się chyba nazywa. Widać, że bank dba, aby klient na podstawie wyglądu pracowników i ich zachowaniu dobrze wspominał pobyt w banku.

zarejestrowany-uzytkownik

15.11.2010

Placówka

Białystok, Marjańskiego 3

Nie zgadzam się (2)
07.11.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat jakości obsługi w oddziale naszego Banku w Białymstoku przy ul. Marjańskiej 3. Jest nam niezmiernie miło, że nasze zaangażowanie w troskę o jak najlepszy serwis, zostało przez Pana docenione. Pana zdanie i ocena są dla nas szczególnie ważne. Pozdrawiamy serdecznie, Biuro ds. Współpracy z Klientem
Kupując buty w...
Kupując buty w sklepie, chciałem zapłacić kartą kredytową Citi Handlowego. Niestety, transakcja została dwukrotnie odrzucona przez bank. Nie miałem przy sobie innej karty ani wystarczającej ilości gotówki, postanowiłem więc zadzwonić na infolinię żeby wyjaśnić sprawę. Po połączeniu i wybraniu tematu rozmowy uzyskałem informację, że wszyscy konsultanci są zajęci i prośbę o oczekiwanie. Czekałem więc. Po ok. 7 minutach oczekiwania i słuchania próśb o dalsze oczekiwanie, usłyszałem informację, że nadal wszyscy konsultanci są zajęci i prośbę o kontakt później. Po czym połączenie zostało rozłączone. Wściekłem się. Czekałem 8 minut, żeby mnie w końcu rozłączono. Straciłem czas, minuty na połączeni i miejsce w kolejce oczekujących. Zadzwoniłem ponownie. Straciłem 2 minuty na to, aby wybrać temat i dać do zrozumienia, że nie znam swojego kodu dostępu, którego nie miałem ustawianego, a o który system pytał aż trzy razy. Po kolejnych 5 minutach w końcu ktoś odebrał. Od sympatycznej konsultantki uzyskałem informację o powodzie zablokowania karty. Po prostu trochę tego dnia kupowałem i płaciłem kartą i system wychwycił wzmożone użycie nieporównywalne z poprzednimi okresami i zablokował. W sumie to dobrze, gdyż gdyby rzeczywiście mi kartę skradziono, to by ją zablokowali. Jednak czas potrzebny na połączenie z konsultantem był stanowczo za długi.

Rysio

15.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (1)
19.03.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za przedstawioną przez Pana opinię na temat czasu oczekiwania na połączenie z pracownikiem infolinii CitiPhone. Przykro nam, że w opisanym przez Pana przypadku czas ten był tak znacznie wydłużony. Zapewniamy, że dokładamy starań, aby usprawnić nasze działanie w tym zakresie. Przepraszamy za niedogodności, które Pana spotkały i mamy nadzieję, że nie wpłyną one negatywnie na naszą dalszą współpracę. Pozdrawiamy, Biuro ds. Współpracy z Klientem
Wchodząc do banku,...
Wchodząc do banku, nie zdążyłam się dobrze rozejrzeć, ponieważ już od samych drzwi „dopadła” mnie i przywitała hostessa. Zapytała, w jakim celu odwiedziłam placówkę ich banku, po czym skierowała mnie do pracownika, który jest odpowiedzialny za pomoc w danym dziale. Pracownica banku, mająca służyć mi pomocą z wielką niechęcią wysłuchała tego, co mam jej do powiedzenia, po czym wykazała się zupełnym brakiem kompetencji. Pani miała niestety wyraźnie problemy z tym, by odpowiedzieć na moje pytania dotyczące oferty banku. Atmosfera panująca w placówce wyżej wymienionego przeze mnie banku zdecydowanie nie należy do przyjemnych. Miałam wrażenie, że pracownica nie znajduje się na odpowiednim dla niej stanowisku. Podczas mojej wizyty w placówce nie zauważyłam, by pracownicy banku w jakikolwiek sposób się ze sobą komunikowali. Atmosfera nie sprzyjała pozytywnemu załatwianiu spraw finansowych, dlatego w miarę możliwości szybko opuściłam placówkę Citi banku. Myślę, że to była moja pierwsza i ostatnia wizyta w tym banku.

Karo

13.11.2010

Placówka

Kielce, Sienkiewicza 58

Nie zgadzam się (5)
12.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Pani uwagi na temat pracy naszego oddziału w Kielcach. Opinie naszych Klientów są bardzo ważne, ponieważ to dzięki nim możemy stale się rozwijać i podnosić jakość świadczonych usług. Zapewniamy, że jest dla nas rzeczą niezmiernie ważną, aby nasi Klienci byli obsługiwani profesjonalnie. Otrzymane od Pani informacje zostały przekazane do osób odpowiedzialnych za pracę naszego personelu. Mamy nadzieję, że jeżeli w przyszłości zdecyduje się Pani jednak na odwiedzenie naszej placówki, to wówczas spełnimy Pani oczekiwania w zakresie jakości naszej pracy. Pozdrawiamy serdecznie, Biuro ds. Współpracy z Klientem
Odwiedzilem Bank osobiście...
Odwiedzilem Bank osobiście gdyż nie otrzymałem nowej karty bankowej na czas. Bank Twierdził ze wysłał. Kolejka 3-4 osoby, dwie panie obsługują - robią to jednak tak ślamazarnie ze w przeciągu 10 minut było już 5 osób. Nazbyt kulturalna ale i słabo poinformowana obsługa, nie wie nic o swoich produktach. Na wiekszość pytań pani odpowiadała " prosze zadzwonic do info linii "

zarejestrowany-uzytkownik

09.11.2010

Placówka

Poznań, ul. Wierzbiecice 44a

Nie zgadzam się (0)
Pod koniec czerwca...
Pod koniec czerwca skorzystałem z oferty Citibanku związanej z kontem. Od tego czasu wręcz maltretują mnie telefonami. Co prawda dzwonią bardzo grzeczne i kulturalne osoby, które usilnie starają się mnie "zadowolić" kolejnymi usługami banku. Ale wszystko ma swoje granice. Rozumiem raz na jakiś czas, ale żeby kilka razy w tygodniu? Dzisiaj był kolejny tego typu telefon. I powtarzanie trzykrotne pani z infolinii, że nie potrzebuję kredytu wyraźnie do niej nie docierało. Z usług banku jestem zadowolony, z obsługi na infolinii również, kompetencji, kultury i rzetelności również, ale co za dużo to niezdrowo. W końcu powinno to do nich trafić, że nękanie klientów działa odstraszająco.

Rysio

05.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (2)
04.10.2021
Odpowiedź firmy
Na wstępie serdecznie dziękujemy za wyrażoną opinię. Przykro nam z powodu niedogodności, jakich Pan doświadczył. Jednocześnie wyjaśniamy, że jeśli Pana życzeniem jest, aby w przyszłości nie otrzymywać informacji na temat produktów Banku może Pan zgłosić taką dyspozycję zarówno w oddziale Banku, jak również za pośrednictwem infolinii CitiPhone pod numerem 801 32 24 84. Pozdrawiamy, Biuro ds. Współpracy z Klientem
Infolinia City banku...
Infolinia City banku Termin kolejnego telefonu wyznaczony na 9-10. 10.10 Telefonu nie ma więc doszłam i to raczej słusznie do wniosku ,że zrezygnowali mojej osoby – bo i tak im by się tonie opłacało. Godzina 13,49 ja w pracy telefon z infolinii… i znów ta sama gadka. Tłumaczenie ,że mogę rozmawiać. Pan z infolinii mówi ,że przeież deklarowałam takie godziny kontaktu i znów gadka szmatka z kolejną niekompetentną osobą. Tym razem się bardzo zdenerwowałam i poprosiłam aby już wiecej do mnie nie dzwonili. Facet rzucił słuchawką. Jednak infolinia to infolinia- chamstwo na każdym kroku Oczywiście są wyjątki.

zarejestrowany-uzytkownik

05.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (0)
05.12.2021
Odpowiedź firmy
Odpowiedź na powyższą opinię została umieszczona pod obserwacją nr 36326935. Pozdrawiamy, Biuro ds. Współpracy z Klientem
14.Infolinia City banku....
14.Infolinia City banku. Zadzwonila do mnie pani z infolinii. Tłumaczy mi ze taka wspaniala oferta czyli przelanie z karty kredytowej dostępnych środków Nan wskazane konto bankowe itd… tłumacze kobiecie ,że nie mogę rozmawiać bo jestem w pracy… noto kiedy ma zadzwonić? Podałam konkretny termin. No ok. podziękowała, zyczyła miłego dnia. To było ok… czasami ci z infolinii zachowują sie jakby byli panami świata.

zarejestrowany-uzytkownik

05.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (0)
25.09.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zamieszczenie opinii na temat naszego Banku. Odnosząc się do przedstawionych przez Panią uwag chcielibyśmy przeprosić, że kontakty podejmowane przez pracowników Banku nie następowały w preferowanym przez Panią terminie. Pani opinie zwróciły naszą uwagę na ważny aspekt naszej pracy. Mamy nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie przebiegać zgodnie z Pani oczekiwaniami. Pozdrawiamy serdecznie, Biuro ds. Współpracy z Klientem
udałam się do...
udałam się do jednostki banku w celu opłacenia ZUS Pani bardzo sprawnie mnie obsłużyła, zaproponowała konto i kartę kredytową dla Firm, wyjaśniła wszystkie warunki do posiadania tego konta oraz wymieniła komplet dokumentów potrzebny do założenia tego konta. Bardzo szybko zostałam obsłużona, otrzymując potwierdzenie przelewów oraz informację o koncie firmowym i kredytowym.

Elżbieta_233

04.11.2010

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka 104/106

Nie zgadzam się (3)
06.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zamieszczoną opinię na temat naszego Banku. Jest nam ogromnie miło, że nasza praca spotkała się z Pani uznaniem. Mamy również nadzieję na udaną przyszłą współpracę. Jesteśmy do Pani dyspozycji zarówno w oddziale Banku, jak również pod numerem infolinii CitiPhone 801 32 24 84. Pozdrawiamy, Biuro ds. Współpracy z Klientem
Po wejściu do...
Po wejściu do banku zostałam mile powitana jednak to pozornie miłe spotkanie. Podeszła do mnie Pani i zaprosiła do stolika, po chwili stwierdziła że musi mnie przeprosić i żebym poczekała przy kasie. Następnie Pani przy kasie zaczęła ze mną rozmawiać po chwili jednak znowu odesłała mnie do biurka teraz do jeszcze innej Pani. Brak organizacji w 100%. Gdy już jedna z wielu przedstawiła mi ofertę byłam zadowolona. Na tym skończyła się wizyta.

Agnieszka_2177

03.11.2010

Placówka

Szczecin, Wyszyńskiego 2

Nie zgadzam się (1)
29.04.2022
Odpowiedź firmy
Odpowiedź na powyższą opinię została umieszczona pod obserwacją nr 36326152. Pozdrawiamy, Biuro ds. Współpracy z Klientem
Obsługa bardzo miła...
Obsługa bardzo miła i sprawna, trafiłam akurat na jakieś zamieszanie w banku co wydaje mi się w ciągu dnia w ogóle nie powinno mieć miejsca no cóż zdarzyło się. Musiałam dość sporo czekać na obsługę bo aż około pół godziny. Ale po tym fakcie przyjęła mnie młoda Pani i wyjaśniła wszystko. Poczęstowała kawa i przedstawiła ofertę. Także można tak powiedzieć że bank się zrekompensował. Serdecznie polecam.

Agnieszka_2177

03.11.2010

Placówka

Szczecin, Wojska Polskiego 42

Nie zgadzam się (2)
11.11.2021
Odpowiedź firmy
Odpowiedź na powyższą opinię została umieszczona pod obserwacją nr 36326152. Pozdrawiamy, Biuro ds. Współpracy z Klientem
Dla jednych będzie...
Dla jednych będzie plusem dla drugich minusem. W banku tym spędziłam półtorej godziny. Pani tak dogłębnie analizowała całą ofertę aż stało się to po prostu nudne. Nie potrafiła zorganizować się w krótszym czasie. Jak mówiłam że dana opcja mnie nie interesuje i tak ją tłumaczyła i zapewniała że jednak warto skorzystać. Właściwie to wciskała ofertę banku na siłę.

Agnieszka_2177

03.11.2010

Placówka

Szczecin, Wyszyńskiego 2

Nie zgadzam się (0)
13.11.2021
Odpowiedź firmy
Odpowiedź na powyższą opinię została umieszczona pod obserwacją nr 36326152. Pozdrawiamy, Biuro ds. Współpracy z Klientem
Obsługa fatalna Pani...
Obsługa fatalna Pani miała wiedzę ogólną ale nie potrafiła jej przekazać, tak jakby się bała mówić cokolwiek. Wszystkiego sama musiałam się dopytywać. Dostałam książeczkę miałam sobie ją przejrzeć i wtedy dopytać czy coś jest nie jasne. Zero zachęty aby klient skorzystał z usług banku. Co bardzo mi się nie podobało gdy weszłam do banku było brudno. Podłoga nie umyta.

Agnieszka_2177

03.11.2010

Placówka

Szczecin, Jasna 14

Nie zgadzam się (0)
28.11.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Pani opinie na temat oddziałów naszego Banku w Szczecinie. Pani spostrzeżenia zwróciły naszą uwagę na ważny aspekt pracy w placówkach Banku, związany m.in. ze sposobem przedstawienia oferty. Wdzięczni również jesteśmy za spostrzeżenia dotyczące czystości oddziału. Wszystkie opinie Klientów – również te krytyczne – są dla nas bardzo cenne. Zapewniamy, że dołożymy starań, aby poprawić nasze działanie w tym zakresie. Pozdrawiamy, Biuro ds. Współpracy z Klientem
Obsługa niezwykle uprzejma....
Obsługa niezwykle uprzejma. Doradcy bankowi wykazywali się pozytywnym podejściem do klienta. Dla tych pracowników ważna jest jakość obsługi, a nie ilość. Pracownicy wykazywali się profesjonalizmem. Posiadają adekwatną wiedzę do zajmowanego stanowiska. Dodatkowo oferta banku jest atrakcyjna w porównaniu z pozostałymi instytuvjami bankowymi.

Angela007

03.11.2010

Placówka

Łódź, Piłsudskiego

Nie zgadzam się (0)
11.03.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Pani opinię na temat naszego Banku. Cieszymy się, że zarówno oferta jak i jakość naszej obsługi spotkały się z Pani pozytywnym odbiorem. Mamy również nadzieję, że w naszej przyszłej współpracy damy Pani jeszcze więcej powodów do zadowolenia. Pozdrawiamy serdecznie, Biuro ds. Współpracy z Klientem

Citi Handlowy

Historia banku Citi Handlowy sięga aż 1870 roku. W ciągu 150 lat bank rozwijał się i wielokrotnie przekształcał z myślą o potrzebach klientów. Misją Banku jest działać jako zaufany partner dla swoich klientów, wspierać ich w rozwoju oraz w sposób odpowiedzialny oferować im usługi finansowe. To, co wyróżnia Citi Handlowy to dbanie o wysoką jakości usług oraz nieustanne tworzenie takich rozwiązań bankowych, które precyzyjnie wpisują się w potrzeby klientów i pozwalają im realizować ich plany. W ofercie banku, skierowanej zarówno do klientów instytucjonalnych, jak i indywidualnych, znaleźć można innowacyjne i nowoczesne produkty, światową technologię oraz wygodny dostęp do produktów poprzez internet, telefon i sieć oddziałów.

Dane firmy

Warszawa

Warszawa, Senatorska 16

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Citi Handlowy?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie!