wizyta w salonie ery. 4 stanowiska 1 osoba obsługujaca 2 pani czymś w monitorze bardzo zajete co z tego ze klient czeka 10 min w kolejce on poczeka my coś tam sprawdzimy poczytamy sobie!! ciężko powiem szczerze wystawic jakaś dobra ocene. Zadnego zainteresowania jak zapytałem o rezygnacj z numeru zadnej alternetywy do zapropopnowania a szkoda bo kiedyś tam była dobra obsługa
w banku wszystko jest sprawne no moze poza papierkowścia przy zakoładaniu konta stos papierów do podpisania i wypełnienia
niby tylko załazenie konta ale zajeło to 40min :( stanowczo za długo. w dodatku moze to mankament ale konsultantka wprowadzajac dane do systemu 2 błedy zrobiła w adresie mailowy dość istotne gdyż tam mam dostawac zestaw rozliczeń. błedy mimo wczesniejszego wypisania na kartce danych.
Dziękujemy za przedstawioną opinię i zwrócenie naszej uwagi na możliwość usprawnienia pracy Banku w zakresie czasu potrzebnego na założenie konta. Przepraszamy za błędy popełnione przez naszego pracownika. Zapewniamy, że dokładamy starań, aby oferować usługi najwyższej jakości. Mamy nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie przebiegać zgodnie z Pana oczekiwaniami.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.