Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Rysio

Dotycząca firmy: Citi Handlowy

Treść opinii: Kupując buty w sklepie, chciałem zapłacić kartą kredytową Citi Handlowego. Niestety, transakcja została dwukrotnie odrzucona przez bank. Nie miałem przy sobie innej karty ani wystarczającej ilości gotówki, postanowiłem więc zadzwonić na infolinię żeby wyjaśnić sprawę. Po połączeniu i wybraniu tematu rozmowy uzyskałem informację, że wszyscy konsultanci są zajęci i prośbę o oczekiwanie. Czekałem więc. Po ok. 7 minutach oczekiwania i słuchania próśb o dalsze oczekiwanie, usłyszałem informację, że nadal wszyscy konsultanci są zajęci i prośbę o kontakt później. Po czym połączenie zostało rozłączone. Wściekłem się. Czekałem 8 minut, żeby mnie w końcu rozłączono. Straciłem czas, minuty na połączeni i miejsce w kolejce oczekujących. Zadzwoniłem ponownie. Straciłem 2 minuty na to, aby wybrać temat i dać do zrozumienia, że nie znam swojego kodu dostępu, którego nie miałem ustawianego, a o który system pytał aż trzy razy. Po kolejnych 5 minutach w końcu ktoś odebrał. Od sympatycznej konsultantki uzyskałem informację o powodzie zablokowania karty. Po prostu trochę tego dnia kupowałem i płaciłem kartą i system wychwycił wzmożone użycie nieporównywalne z poprzednimi okresami i zablokował. W sumie to dobrze, gdyż gdyby rzeczywiście mi kartę skradziono, to by ją zablokowali. Jednak czas potrzebny na połączenie z konsultantem był stanowczo za długi.