Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Mam kartę kredytową tego banku, której zadłużenie wynosi w tej chwili 150 zł.Jestem w tej sprawie nękana telefonami 5-6 razy dziennie, z czego żadnego już nie odbieram, bo skończyły mi się nerwy. Wystarczy mi jeden telefon z informacją. Takie postępowanie uwłacza klientowi, robiąc z niego nędzarza. Rozumiem, że nie wywiązuję się w tym momencie z umowy, sądzę jednak, że należałoby się zastanowić, czy takie ingerowanie w prywatne życie (telefony podczas pracy, nauki, spotkań rodzinnych itd.) jest słuszne w przypadku firmy dysponującej ogromnym kapitałem i renomą. Nie interesują mnie tłumaczenia drugiej strony. Osobiście mogę powiedzieć, że po spłacie zadłużenia rezygnuję z tej oferty, bo korzystanie jej kaleczy ludzką godność.