Opinia użytkownika: Karo
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Wchodząc do banku, nie zdążyłam się dobrze rozejrzeć, ponieważ już od samych drzwi „dopadła” mnie i przywitała hostessa. Zapytała, w jakim celu odwiedziłam placówkę ich banku, po czym skierowała mnie do pracownika, który jest odpowiedzialny za pomoc w danym dziale. Pracownica banku, mająca służyć mi pomocą z wielką niechęcią wysłuchała tego, co mam jej do powiedzenia, po czym wykazała się zupełnym brakiem kompetencji. Pani miała niestety wyraźnie problemy z tym, by odpowiedzieć na moje pytania dotyczące oferty banku. Atmosfera panująca w placówce wyżej wymienionego przeze mnie banku zdecydowanie nie należy do przyjemnych. Miałam wrażenie, że pracownica nie znajduje się na odpowiednim dla niej stanowisku. Podczas mojej wizyty w placówce nie zauważyłam, by pracownicy banku w jakikolwiek sposób się ze sobą komunikowali. Atmosfera nie sprzyjała pozytywnemu załatwianiu spraw finansowych, dlatego w miarę możliwości szybko opuściłam placówkę Citi banku. Myślę, że to była moja pierwsza i ostatnia wizyta w tym banku.