ZNAMY WSZYSTKIE GWIAZDY JAKOŚCI OBSŁUGI 2022!

Za nami już 15. Gala Gwiazd Jakości Obsługi. W dn. 27.05.2022 odbyło się uroczyste wręczenie statuetek, najprzyjaźniejszym firmom w Polsce. Kto znalazł się w tym elitarnym gronie? 

 

Gwiazda Jakości Obsługi to wyjątkowe wyróżnienie, przyznawane najprzyjaźniejszym firmom w Polsce. O jej przyznaniu decyduje najbardziej krytyczne jury - Polscy konsumenci! To dzięki ich opiniom monitorujemy poziom jakości obsługi i nagradzamy tych, którzy pozytywnie wyróżniają się na tle konkurencji.

 

Badanie satysfakcji konsumentów składa się z 4 etapów:


1. Opinie konsumentów

Konsumenci oceniają na platformie jakoscobslugi.pl przeszło 40 000 firm z ponad 200 branż.
Każda edycja trwa od stycznia do grudnia.


2. Nominacje

Na podstawie opinii konsumentów wyłaniane są marki, charakteryzujące się wysokim wskaźnikiem jakości obsługi
lub odpowiednio dużą próbą ilościową. Marki te, kwalifikują się do drugiego etapu badania.


3. Dodatkowe badanie CAWI

Przy współpracy z ekspertami z SecretClient® przeprowadzane jest badanie ankietowe metodą CAWI na reprezentatywnej grupie respondentów. Oprócz oceny jakości obsługi, dla każdej marki badane jest także prawdopodobieństwo rekomendacji na kolejny rok (indeks NPS).


4. Wybór Gwiazd

Firmy, które wyróżniły się na tle swojej branży ponadprzeciętnymi wynikami, a także osiągnęły dodatni indeks NPS,
otrzymują prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi.


Uroczysta Gala Gwiazd Jakości Obsługi 2022, odbyła się 27 maja w Business Centre Club w Warszawie.
Ceremonię poprowadziła Ewa Drzyzga. 

Jakie firmy zostały nagrodzone w tym roku?
Oto lista Gwiazd Jakości Obsługi 2022!

Obecnie trwa już 16. edycja Polskiego Programu Jakości Obsługi!

Chcesz mieć wpływ na wybór Gwiazd 2023? Zarejestruj się i dodawaj opinie. Oceniaj, komentuj i miej wpływ na jakość obsługi w Polsce.
Twoja opinia się liczy!
DODAJ OPINIĘ

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja!

Aktualności

ZNAMY WSZYSTKIE GWIAZDY JAKOŚCI OBSŁUGI 2022!

Za nami już 15. Gala Gwiazd Jakości Obsługi. W dn. 27.05.2022 odbyło się uroczyste wręczenie statuetek, najprzyjaźniejszym firmom w Polsce. Kto znalazł się...

Czytaj więcej

Czy Polacy pamiętają o bezpieczeństwie podczas e-zakupów?

Czy Polacy pamiętają o bezpieczeństwie podczas e-zakupów? Badanie Santander Consumer Banku pokazało, że blisko 90 proc. Polaków korzysta z Internetu, z czego większość z nich korzysta...

Czytaj więcej

Trendy konsumenckie Polaków na rok 2022!

Trendy konsumencie Polaków na rok 2022!Nawyki konsumenckie Polaków z roku na rok ulegają ciągłym zmianom. Epidemia koronawirusa odcisnęła - nadal odciska - piętno na wszystkich dziedzinach...

Czytaj więcej

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi