Gwiazda Jakości Obsługi to wyjątkowe wyróżnienie, przyznawane najprzyjaźniejszym firmom w Polsce. O jej przyznaniu decyduje najbardziej krytyczne jury - Polscy konsumenci! To dzięki ich opiniom monitorujemy poziom jakości obsługi i nagradzamy tych, którzy pozytywnie wyróżniają się na tle konkurencji.
1. Opinie konsumentów
Konsumenci oceniają na platformie jakoscobslugi.pl przeszło 40 000 firm z ponad 200 branż.
Każda edycja trwa od stycznia do grudnia.
2. Nominacje
Na podstawie opinii konsumentów wyłaniane są marki, charakteryzujące się wysokim wskaźnikiem jakości obsługi
lub odpowiednio dużą próbą ilościową. Marki te, kwalifikują się do drugiego etapu badania.
3. Dodatkowe badanie CAWI
Przy współpracy z ekspertami z SecretClient® przeprowadzane jest badanie ankietowe metodą CAWI na reprezentatywnej grupie respondentów. Oprócz oceny jakości obsługi, dla każdej marki badane jest także prawdopodobieństwo rekomendacji na kolejny rok (indeks NPS).
4. Wybór Gwiazd
Firmy, które wyróżniły się na tle swojej branży ponadprzeciętnymi wynikami, a także osiągnęły dodatni indeks NPS,
otrzymują prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi.
Wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów. O przyznaniu go, decyduje odpowiednio wysoki wskaźnik jakości obsługi oraz dodatni indeks NPS. Które firmy...
Czytaj więcej15 marca przypada święto wszystkich konsumentów. Co roku tego dnia, Polski Program Jakości Obsługi występuje w imieniu społeczności zakupowej, która przez...
Czytaj więcejNowy rok mogliśmy przywitać pełną parą dzięki rekordowo ciepłej pogodzie, która prezentowała się mocno na plusie. Początek 2023 roku przywitał...
Czytaj więcej