Znamy pierwsze Gwiazdy Jakości Obsługi 2025!

Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują o przyznaniu Godła.


Badania składa się z 4 etapów:

1. Całoroczne zbieranie opinii konsumentów nt. marek aktywnych na rynku polskim.

2. Nominacje firm z największą ilością opinii z każdej branży.

3. Pogłębione badanie satysfakcji metodą CAWI.

4. Wybór Gwiazd, tj. firm z najwyższymi wskaźnikami jakości obsługi oraz dodatnimi indeksami NPS (przeważająca liczba promotorów marki, nad krytykami).


Które firmy sprostały oczekiwaniom Klientów w 2024 roku i otrzymały rekomendacje na rok 2025?

 

OTO LAUREACI! 


Kategoria "UBEZPIECZENIA"

HDI

NATIONALE-NEDERLANDEN

WARTA


Kategoria "DOSTAWCY PRĄDU I GAZU"

FORTUM

 

Kategoria "BANKI"

BANK MILLENNIUM

 

Kategoria "USŁUGI KURIERSKIE I LOGISTYKA"

LESS MESS Storage


Kategoria "AGD/RTV I ELEKTRONIKA (SKLEPY, SERWISY)"

RTV EURO AGD

SAMSUNG

BSH

MEDIA MARKT


Kategoria "MODA (Odzież, Obuwie, Salony jubilerskie)"

BRIJU

SOLAR
 

Kategoria "SKLEPY MULTIBRANŻOWE"

PEPCO


Kategoria "SERWISY E-COMMERCE"

ALLEGRO

CENEO


Kategoria "ZAKUPY SPOŻYWCZE" (Hipermarkety, Supermarkety, Sklepy Spożywcze)

KAUFLAND

LIDL

PIEKARNIA HERT

SELGROS



Kto jeszcze dołączy do grona laureatów?
Obserwuj naszą stronę oraz profile społecznościowe, by wiedzieć więcej!

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja!

Aktualności

Znamy pierwsze Gwiazdy Jakości Obsługi 2025!

Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują...

Czytaj więcej

Konkurs "Oceń Jakość" zakończony: znamy laureatów!

Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online....

Czytaj więcej

Wyróżnij swoją firmę – 6 sposobów na zdobycie przewagi

W dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu kluczowe jest nie tylko oferowanie dobrych produktów czy usług, ale także umiejętne wyróżnianie się...

Czytaj więcej

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi