Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują o przyznaniu Godła.
Badania składa się z 4 etapów:
1. Całoroczne zbieranie opinii konsumentów nt. marek aktywnych na rynku polskim.
2. Nominacje firm z największą ilością opinii z każdej branży.
3. Pogłębione badanie satysfakcji metodą CAWI.
4. Wybór Gwiazd, tj. firm z najwyższymi wskaźnikami jakości obsługi oraz dodatnimi indeksami NPS (przeważająca liczba promotorów marki, nad krytykami).
OTO LAUREACI!
Kategoria "UBEZPIECZENIA"
Kategoria "DOSTAWCY PRĄDU I GAZU"
Kategoria "BANKI"
Kategoria "USŁUGI KURIERSKIE I LOGISTYKA"
Kategoria "AGD/RTV I ELEKTRONIKA (SKLEPY, SERWISY)"
Kategoria "MODA (Odzież, Obuwie, Salony jubilerskie)"
Kategoria "SKLEPY MULTIBRANŻOWE"
Kategoria "SERWISY E-COMMERCE"
Kategoria "ZAKUPY SPOŻYWCZE" (Hipermarkety, Supermarkety, Sklepy Spożywcze)
Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują...
Czytaj więcejJak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online....
Czytaj więcejW dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu kluczowe jest nie tylko oferowanie dobrych produktów czy usług, ale także umiejętne wyróżnianie się...
Czytaj więcej