Badanie satysfakcji konsumentów składa się z 4 etapów:
1. Opinie konsumentów
Konsumenci oceniają na platformie jakoscobslugi.pl przeszło 40 000 firm z ponad 200 branż.
Każda edycja trwa od stycznia do grudnia.
2. Nominacje
Na podstawie opinii konsumentów wyłaniane są marki, charakteryzujące się wysokim wskaźnikiem jakości obsługi
lub odpowiednio dużą próbą ilościową. Marki te, kwalifikują się do drugiego etapu badania.
3. Dodatkowe badanie CAWI
Przy współpracy z ekspertami z SecretClient® przeprowadzane jest badanie ankietowe metodą CAWI na reprezentatywnej grupie respondentów. Oprócz oceny jakości obsługi, dla każdej marki badane jest także prawdopodobieństwo rekomendacji na kolejny rok (indeks NPS).
4. Wybór Gwiazd
Firmy, które wyróżniły się na tle swojej branży ponadprzeciętnymi wynikami, a także osiągnęły dodatni indeks NPS,
otrzymują prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi.
Do elitarnego grona Gwiazd Jakości Obsługi 2022, dołączyły kolejne firmy! Wśród nich PEPCO, Smyk,
TOYA, ING Bank Śląski, DLF, ERGO Hestia i Hebe.
Aktualną listę Gwiazd, możecie sprawdzać pod tym linkiem:
https://www.jakoscobslugi.pl/gwiazdy-jakosci-lista
Oceń firmy, które otrzymały wyróżnienie. Opowiedz nam o swoim kontakcie z Gwiazdami Jakości Obsługi.
Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach
Dodaj opinięCopyright © 2021 Grupa VSC.
Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności
Zrozumiałem