Znamy już wszystkich laureatów konkursu Oceń Jakość!

Znamy wszstkich laureatów konkursu Oceń Jakość!

 

Znamy już wszystkich laureatów tegorocznego konkursu Oceń Jakość. Konkurs jest przeznaczony dla zalogowanych użytkowników portalu Jakość Obsługi oraz SecretClient.

Laureaci uzupełnili ankietę, dodali minimum 1 opinię tekstową oraz prawidłowo odpowiedzieli na pytanie konkursowe. Przy typowaniu zwycięzców brany był pod uwagę także czas, w jakim została przesłana ankieta oraz jakość opinii tekstowych – ich rzetelność i prawidłowość.

 

Oto nasi zwycięzcy

Krzysztof ze Szczecina

Joanna z Połańca

Karolina z Lublina

Mariusz z Torunia

Anna z Opola

Tomasz z Gdowa

Kamil z Bydgoszczy

Paweł z Olsztyna

Anna z Bydgoszczy

Marta z Rusinowa

 

Każdy z laureatów otrzymuje nagrodę w wysokości 200 zł!
Serdecznie gratulujemy i zapraszamy do dalszego opiniowania na portalu jakoscobslugi.pl!

 

 

Regulamin konkursu znajdziesz tutaj.

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja!

Aktualności

Ogólnopolskie badanie jakości obsługi zakończone! Wyłoniono laureatów konkursu Oceń Jakość.

Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online....

Czytaj więcej

Jak nie dać się nabrać w Black Friday? 7 prostych zasad dla kupujących

Black Friday to święto zakupów, które co roku przyciąga miliony klientów — w sklepach i online. Kuszące zniżki, błyskające banery „-70%...

Czytaj więcej

Jak dbałość o środowisko wpływa na postrzeganie firmy przez klientów?

Współczesne społeczeństwo coraz bardziej uświadamia sobie, że konsumpcja nie ogranicza się jedynie do nabycia produktów czy usług. Klienci stają...

Czytaj więcej