Znamy już wszystkich laureatów tegorocznego konkursu Oceń Jakość. Konkurs jest przeznaczony dla zalogowanych użytkowników portalu Jakość Obsługi oraz SecretClient.
Laureaci uzupełnili ankietę, dodali minimum 1 opinię tekstową oraz prawidłowo odpowiedzieli na pytanie konkursowe. Przy typowaniu zwycięzców brany był pod uwagę także czas, w jakim została przesłana ankieta oraz jakość opinii tekstowych – ich rzetelność i prawidłowość.
Oto nasi zwycięzcy
Krzysztof ze Szczecina
Joanna z Połańca
Karolina z Lublina
Mariusz z Torunia
Anna z Opola
Tomasz z Gdowa
Kamil z Bydgoszczy
Paweł z Olsztyna
Anna z Bydgoszczy
Marta z Rusinowa
Każdy z laureatów otrzymuje nagrodę w wysokości 200 zł!
Serdecznie gratulujemy i zapraszamy do dalszego opiniowania na portalu jakoscobslugi.pl!
Regulamin konkursu znajdziesz tutaj.
Współczesne społeczeństwo coraz bardziej uświadamia sobie, że konsumpcja nie ogranicza się jedynie do nabycia produktów czy usług. Klienci stają...
Czytaj więcejSierpień i wrzesień to dla branży handlowej czas ogromnego ruchu i wzmożonej konkurencji. „Back to School” to nie tylko zakupy szkolne – to także test sprawności...
Czytaj więcejGwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują...
Czytaj więcej