Znamy już wszystkich laureatów tegorocznego konkursu Oceń Jakość. Konkurs jest przeznaczony dla zalogowanych użytkowników portalu Jakość Obsługi oraz SecretClient.
Laureaci uzupełnili ankietę, dodali minimum 1 opinię tekstową oraz prawidłowo odpowiedzieli na pytanie konkursowe. Przy typowaniu zwycięzców brany był pod uwagę także czas, w jakim została przesłana ankieta oraz jakość opinii tekstowych – ich rzetelność i prawidłowość.
Oto nasi zwycięzcy
Krzysztof ze Szczecina
Joanna z Połańca
Karolina z Lublina
Mariusz z Torunia
Anna z Opola
Tomasz z Gdowa
Kamil z Bydgoszczy
Paweł z Olsztyna
Anna z Bydgoszczy
Marta z Rusinowa
Każdy z laureatów otrzymuje nagrodę w wysokości 200 zł!
Serdecznie gratulujemy i zapraszamy do dalszego opiniowania na portalu jakoscobslugi.pl!
Regulamin konkursu znajdziesz tutaj.
Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują...
Czytaj więcejJak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online....
Czytaj więcejWybór firmy hostingowej to decyzja, która może znacząco wpłynąć na sukces Twojej obecności w internecie. W dzisiejszym zalewie ofert, jakość obsługi...
Czytaj więcej