Wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów. O przyznaniu go, decyduje odpowiednio wysoki wskaźnik jakości obsługi oraz dodatni indeks NPS.
OTO LAUREACI!
Kategoria "PORTALE INTERNETOWE I SERWISY E-COMMERCE"
Kategoria "UBEZPIECZENIA"
Kategoria "BANKI"
Kategoria "OBSŁUGA NALEŻNOŚCI:
Kategoria "DOSTAWCY PRĄDU I GAZU"
Kategoria "PRYWATNE PLACÓWKI MEDYCZNE"
Kategoria "USŁUGI ABONAMENTOWE"
Kategoria PLATFORMY STREAMINGOWE"
Kategoria "AGD/RTV I ELEKTRONIKA (SKLEPY, SERWISY)"
Kategoria "MODA"
Kategoria "SKLEPY MULTIBRANŻOWE"
Kategoria "ODZIEŻ I ARTYKUŁY DZIECIĘCE"
Kategoria "DROGERIE I PERFUMERIE"
Kategoria "STACJE PALIW"
Kategoria "ZAKUPY SPOŻYWCZE" (Hipermarkety, Supermarkety, Sklepy Spożywcze)
Kategoria "KREDYTY I POŻYCZKI"
Kategoria "FIRMY LEASINGOWE"
Wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów. O przyznaniu go, decyduje odpowiednio wysoki wskaźnik jakości obsługi oraz dodatni indeks NPS. Które firmy...
Czytaj więcej15 marca przypada święto wszystkich konsumentów. Co roku tego dnia, Polski Program Jakości Obsługi występuje w imieniu społeczności zakupowej, która przez...
Czytaj więcejNowy rok mogliśmy przywitać pełną parą dzięki rekordowo ciepłej pogodzie, która prezentowała się mocno na plusie. Początek 2023 roku przywitał...
Czytaj więcej