Rusza coroczne badanie jakości obsługi!

Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online. Zadowolenie klientów z procesu obsługi oraz ich skłonność do poleceń firmy, będą miały wpływ na wybór Gwiazd Jakości Obsługi 2025! 


Podczas badania użytkownicy portalu jakoscobslugi.pl oraz Audytorzy serwisu SecretClient® ocenią m.in. branżę bankową, ubezpieczeniową, telekomunikacyjną, spożywczą czy gastronomiczną. Każda marka, która zakwalifikowała się do badania jest oceniana przez respondentów za ogólną jakość obsługi, w sakli 1-10. Dla każdej marki respondent wybiera także stopień, w jakim jest skłonny polecić markę znajomym lub rodzinie na 2025 rok (NPS), na skali 0-10. Firmy, których ponadprzeciętne wyniki zostaną potwierdzone w badaniu i otrzymają dodatni indeks NPS, zostaną Gwiazdami Jakości Obsługi 2025 ⭐


Biorąc udział w ankiecie respondenci mogą także wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania jest łącznie 2000 zł! Zadaniem osób biorących udział w konkursie, jest umieszczenie w ankiecie badawczej minimum 3 ocen tekstowych oraz odpowiedź na pytanie konkursowe.


Nagrodzonych zostanie 10 respondentów, którzy spełnią warunki konkursu. Każdy z nich otrzyma nagrodę w wysokości 200 zł. 


Które firmy zasilą elitarne grono Gwiazd Jakości Obsługi 2025?

Dowiemy się już niebawem!



Regulamin konkursu znajduje się pod tym linkiem > REGULAMIN 2024

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja!

Aktualności

MATERIAŁ SPONSOROWANY

Jakość obsługi w firmach hostingowych: na co zwrócić uwagę?

Wybór firmy hostingowej to decyzja, która może znacząco wpłynąć na sukces Twojej obecności w internecie. W dzisiejszym zalewie ofert, jakość obsługi klienta często decyduje o tym, czy dana firma wyróżnia...

Czytaj więcej

Rusza coroczne badanie jakości obsługi!

Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie...

Czytaj więcej
MATERIAŁ SPONSOROWANY

Jak bezpiecznie kupować w sieci? Na co uważać? - porady

Zakupy w sieci stają się coraz bardziej popularne, oferując wygodę i szeroki wybór produktów. Jednak wraz z rosnącą popularnością zakupów online rośnie także liczba zagrożeń, na które musisz być przygotowany....

Czytaj więcej

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi