Konkurs "Oceń Jakość 2022" zakończony! Oto laureaci

11. grudnia zakończył się konkurs "Oceń Jakość 2022", w którym respondenci oceniali swoje doświadczenia z wybranymi placówkami handlowymi i usługowymi w ciągu 2022 roku.

 

Zadaniem osób biorących udział w konkursie, było umieszczenie w ankiecie badawczej 3 ocen tekstowych oraz odpowiedź na pytanie konkursowe: Kto poprowadził ostatnią Galę Gwiazd Jakości Obsługi?". Prawidłowa odpowiedź to Ewa Drzyzga. Zdecydowana większość ankietowanych doskonale znała odpowiedź! Skrót ostatniej Gali zobaczyć można m.in. na naszym kanale YouTube:



https://www.youtube.com/watch?v=UzOpIil6iLE


Kto spełnił warunki konkursu i został wylosowany tym razem? Oto lista laureatów!

 

Ania, Żory
Damian, Częstochowa
Karolina, Dębno
Katarzyna, Nysa
Magdalena, Olsztynek
Mariusz, Zakopane
Marta, Wałbrzych
Michael, Łódź
Mieczysław, Świebodzin
Wiktoria, Warszawa

 
Gratulujemy!
 

Wszystkim osobom biorącym udział w badaniu bardzo dziękujemy za zaangażowanie
i zachęcamy do dalszej aktywnej obserwacji jakości obsługi w Polsce!
To dzięki Wam zmieniamy standardy na lepsze! 

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja!

Aktualności

Rusza coroczne badanie jakości obsługi!

Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie...

Czytaj więcej
MATERIAŁ SPONSOROWANY

Jak bezpiecznie kupować w sieci? Na co uważać? - porady

Zakupy w sieci stają się coraz bardziej popularne, oferując wygodę i szeroki wybór produktów. Jednak wraz z rosnącą popularnością zakupów online rośnie także liczba zagrożeń, na które musisz być przygotowany....

Czytaj więcej

Wyróżnij swoją firmę – 6 sposobów na zdobycie przewagi

W dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu kluczowe jest nie tylko oferowanie dobrych produktów czy usług, ale także umiejętne wyróżnianie się...

Czytaj więcej

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi