11. grudnia zakończył się konkurs "Oceń Jakość 2022", w którym respondenci oceniali swoje doświadczenia z wybranymi placówkami handlowymi i usługowymi w ciągu 2022 roku.
Zadaniem osób biorących udział w konkursie, było umieszczenie w ankiecie badawczej 3 ocen tekstowych oraz odpowiedź na pytanie konkursowe: Kto poprowadził ostatnią Galę Gwiazd Jakości Obsługi?". Prawidłowa odpowiedź to Ewa Drzyzga. Zdecydowana większość ankietowanych doskonale znała odpowiedź! Skrót ostatniej Gali zobaczyć można m.in. na naszym kanale YouTube:

https://www.youtube.com/watch?v=UzOpIil6iLE
Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online....
Czytaj więcejWspółczesne społeczeństwo coraz bardziej uświadamia sobie, że konsumpcja nie ogranicza się jedynie do nabycia produktów czy usług. Klienci stają...
Czytaj więcejSierpień i wrzesień to dla branży handlowej czas ogromnego ruchu i wzmożonej konkurencji. „Back to School” to nie tylko zakupy szkolne – to także test sprawności...
Czytaj więcej