Konkurs "Oceń Jakość 2022" zakończony! Oto laureaci

11. grudnia zakończył się konkurs "Oceń Jakość 2022", w którym respondenci oceniali swoje doświadczenia z wybranymi placówkami handlowymi i usługowymi w ciągu 2022 roku.

 

Zadaniem osób biorących udział w konkursie, było umieszczenie w ankiecie badawczej 3 ocen tekstowych oraz odpowiedź na pytanie konkursowe: Kto poprowadził ostatnią Galę Gwiazd Jakości Obsługi?". Prawidłowa odpowiedź to Ewa Drzyzga. Zdecydowana większość ankietowanych doskonale znała odpowiedź! Skrót ostatniej Gali zobaczyć można m.in. na naszym kanale YouTube:



https://www.youtube.com/watch?v=UzOpIil6iLE


Kto spełnił warunki konkursu i został wylosowany tym razem? Oto lista laureatów!

 

Ania, Żory
Damian, Częstochowa
Karolina, Dębno
Katarzyna, Nysa
Magdalena, Olsztynek
Mariusz, Zakopane
Marta, Wałbrzych
Michael, Łódź
Mieczysław, Świebodzin
Wiktoria, Warszawa

 
Gratulujemy!
 

Wszystkim osobom biorącym udział w badaniu bardzo dziękujemy za zaangażowanie
i zachęcamy do dalszej aktywnej obserwacji jakości obsługi w Polsce!
To dzięki Wam zmieniamy standardy na lepsze! 

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja!

Aktualności

Znamy już niemal wszystkie Gwiazdy Jakości Obsługi 2024! [AKTUALIZACJA]

Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują...

Czytaj więcej

Jakie są najczęstsze błędy popełniane przez firmy przy obsłudze klienta? Sprawdź, jak ich unikać!

Obsługa klienta odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej firmy. Niestety, nawet najlepiej prosperujące przedsiębiorstwa popełniają błędy, które mogą zaszkodzić ich reputacji i relacji z klientami. Dowiedz...

Czytaj więcej

Konkurs Wielkanocny ,,Rozbij pisankę" - Regulamin

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie "Rozbij pisankę"!Aby wziąć udział w konkursie wystarczy:1. Dodać cztery opinie tekstowe na stronie jakoscobslugi.pl do czterech...

Czytaj więcej

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi