Podczas badania użytkownicy portalu jakoscobslugi.pl oraz Audytorzy serwisu SecretClient® ocenią m.in. branżę bankową, ubezpieczeniową, telekomunikacyjną, spożywczą czy gastronomiczną. Każda marka, która zakwalifikowała się do badania jest oceniana przez respondentów za ogólną jakość obsługi, w sakli 1-10. Dla każdej marki respondent wybiera także stopień, w jakim jest skłonny polecić markę znajomym lub rodzinie na 2025 rok (NPS), na skali 0-10. Firmy, których ponadprzeciętne wyniki zostaną potwierdzone w badaniu i otrzymają dodatni indeks NPS, zostaną Gwiazdami Jakości Obsługi 2025 ⭐
Biorąc udział w ankiecie respondenci mogą także wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania jest łącznie 2000 zł! Zadaniem osób biorących udział w konkursie, jest umieszczenie w ankiecie badawczej minimum 3 ocen tekstowych oraz odpowiedź na pytanie konkursowe.
Kto spełnił warunki konkursu i został nagrodzony tym razem? Oto wyniki:
1. Krzysztof, Olsztyn
2. Roksana, Bydgoszcz
3. Karolina, Świnoujście
4. Joanna, Olsztyn
5. Agnieszka, Nowa Sól
6. Anna, Tarnów
7. Arkadiusz, Kanie
8. Ernest, Nowa Sól
9. Sylwia, Kościan
10. Paweł, Wysoka
Gratulujemy!
Które firmy zasilą elitarne grono Gwiazd Jakości Obsługi 2025?
Dowiemy się już niebawem!
Regulamin konkursu znajduje się pod tym linkiem > REGULAMIN 2024
Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują...
Czytaj więcejJak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online....
Czytaj więcejW dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu kluczowe jest nie tylko oferowanie dobrych produktów czy usług, ale także umiejętne wyróżnianie się...
Czytaj więcej