Konkurs "Oceń Jakość" zakończony: znamy laureatów!

Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online. Zadowolenie klientów z procesu obsługi oraz ich skłonność do poleceń firmy, będą miały wpływ na wybór Gwiazd Jakości Obsługi 2025! 


Podczas badania użytkownicy portalu jakoscobslugi.pl oraz Audytorzy serwisu SecretClient® ocenią m.in. branżę bankową, ubezpieczeniową, telekomunikacyjną, spożywczą czy gastronomiczną. Każda marka, która zakwalifikowała się do badania jest oceniana przez respondentów za ogólną jakość obsługi, w sakli 1-10. Dla każdej marki respondent wybiera także stopień, w jakim jest skłonny polecić markę znajomym lub rodzinie na 2025 rok (NPS), na skali 0-10. Firmy, których ponadprzeciętne wyniki zostaną potwierdzone w badaniu i otrzymają dodatni indeks NPS, zostaną Gwiazdami Jakości Obsługi 2025 ⭐


Biorąc udział w ankiecie respondenci mogą także wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania jest łącznie 2000 zł! Zadaniem osób biorących udział w konkursie, jest umieszczenie w ankiecie badawczej minimum 3 ocen tekstowych oraz odpowiedź na pytanie konkursowe.


Kto spełnił warunki konkursu i został nagrodzony tym razem? Oto wyniki:

1. Krzysztof, Olsztyn

2. Roksana, Bydgoszcz

3. Karolina, Świnoujście

4. Joanna, Olsztyn

5. Agnieszka, Nowa Sól

6. Anna, Tarnów

7. Arkadiusz, Kanie

8. Ernest, Nowa Sól

9. Sylwia, Kościan

10. Paweł, Wysoka

Gratulujemy!


Które firmy zasilą elitarne grono Gwiazd Jakości Obsługi 2025?

Dowiemy się już niebawem!



Regulamin konkursu znajduje się pod tym linkiem > REGULAMIN 2024

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja!

Aktualności

Znamy pierwsze Gwiazdy Jakości Obsługi 2025!

Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku...

Czytaj więcej

Konkurs "Oceń Jakość" zakończony: znamy laureatów!

Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online....

Czytaj więcej
MATERIAŁ SPONSOROWANY

Jakość obsługi w firmach hostingowych: na co zwrócić uwagę?

Wybór firmy hostingowej to decyzja, która może znacząco wpłynąć na sukces Twojej obecności w internecie. W dzisiejszym zalewie ofert, jakość obsługi klienta często decyduje o tym, czy dana firma wyróżnia...

Czytaj więcej

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi