Jak co roku, w ramach Międzynarodowego Dnia Konsumenta, poznamy Gwiazdy Jakości Obsługi. Polski Program Jakości Obsługi już po raz 13. zaprezentuje firmy, które najlepiej spełniają oczekiwania klientów i uzyskały najwyższe wskaźniki rekomendacji NPS w trwającym przez cały rok badaniu satysfakcji konsumentów. Tegoroczna edycja jest wyjątkowa, ponieważ marki, które na przestrzeni ostatnich 10 lat utrzymywały najwyższy poziom obsługi konsumentów, otrzymały Gwiazdy Dekady 2010-2020. 

gwiazdy

Gwiazda Jakości Obsługi to wyróżnienie nadawane przez konsumentów – nie ma kapituły czy kilkuosobowego składu jury, który wskazuje jakie firmy otrzymają godło. To właśnie klienci z całej Polski, którzy przez 365 dni w roku dzielą się opiniami na portalu jakoscobslugi.pl, decydują o wyborze laureatów. Na podstawie zgłoszonych opinii, pozostawionych rekomendacji oraz wyników badań satysfakcji klientów, wyłonione zostają firmy, które kwalifikują się do otrzymania godła. Tytuł Gwiazdy oznacza, że dana marka przez cały rok dbała o swoich klientów i spełniała ich oczekiwania w każdym aspekcie obsługi. Dodatkowo otrzymała rekomendacje konsumentów na kolejny rok. Uhonorowane marki to elitarne grono, które prezentuje najwyższe standardy obsługi spośród firm z branży bankowej, e-commerce, telekomunikacji mobilnej, spożywczej, stacji paliw, kosmetycznej i wielu innych.

Sprawdź w Onet.pl - Kto z Gwiazdą Jakości Obsługi? Zaraz dowiemy się, które firmy najbardziej cenią konsumenci!

Z okazji zbliżającego się Światowego Dnia Konsumenta zostaną zaprezentowane wyniki największego badania jakości obsługi w Polsce, m.in. poziom satysfakcji klientów w 2019 roku, najwyżej ocenione przez Polaków branże, a także co najbardziej doceniamy i co nam przeszkadza podczas zakupów. Jest to wyjątkowe wydarzenie, przy okazji którego możemy podsumować efekty wspólnej pracy firm i konsumentów nad poprawą jakości obsługi w Polsce. Lista laureatów jest odzwierciedleniem głosu kupujących, którzy codziennie oceniają firmy pod względem świadczonej obsługi i to oni decydują, która z nich otrzyma ten wyjątkowy znak jakości. Każdy klient może wejść w skład kapituły i decydować o przyznaniu Gwiazd.

Polski Program Jakości Obsługi już od 13 lat działa na rzecz poprawy standardów obsługi w Polsce. Portal jakoscobslugi.pl już od ponad dekady jest kanałem komunikacji, w którym konsumenci wymieniają się doświadczeniami przez 365 dni roku. Z kolei firmy mogą stale monitorować opinie na temat świadczonej obsługi klienta. Wyróżnienie przyznawane przez konsumentów - największą kapitułę w Polsce, otrzymują marki, które nie tylko deklarują troskę o klientów, ale na co dzień potrafią o nich skutecznie zadbać. W tym roku nagrodzone zostaną także te marki, które przez 10 ostatnich lat wyróżniły się wysokim poziomem satysfakcji klientów na tle konkurencji.

Wyniki badania satyskfacji przeprowadzonego w 2018 roku oraz ubiegłorocznych Laureaotów możecie zobaczyć tutaj.

 

 

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja - dołącz do programu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem