Gwiazda Jakości Obsługi to nagroda, która symbolizuje profesjonalizm, zaufanie oraz wysokie standardy. Firmy, które otrzymały to wyróżnienie, zostały wybrane na podstawie szczegółowych ocen konsumenckich oraz badań naszych ekspertów. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat przyznawania Gwiazd, obejrzyjcie to wideo >>kliknij<<.
Jak co roku, wyróżnione firmy pochodzą z różnych kategorii, między innymi banki, supermarkety, usługi telekomunikacyjne, ale też wiele innych.
Wśród nagrodzonych, znalazły się takie firmy:
1. Deichmann
2. Kaufland
3. Pepco
4. Lidl
5. Santander Consumer Bank
Pełna lista wyróżnionych firm znajduje się >>tutaj<<.
Jutrzejsza (23.05.24r.) gala Gwiazd Jakości Obsługi odbędzie się przy Rynku we Wrocławiu, w Narodowym Forum Muzyki. Na uroczystości, oprócz oficjalnej części wręczania statuetek, wystąpią przedstawiciele z Grupy VSC. W programie przewidziane jest wystąpienie prezesa firmy, ekspertów, którzy zaprezentują wnioski na temat jakości obsługi oraz przedstawią Programy Lojalnościowe, będące integralną częścią firmy.
Gala zostanie zakończona uroczystym bankietem, podczas którego goście będą mieli możliwość wymiany doświadczeń oraz rozmowy z ekspertami Polskiego Programu Jakości Obsługi oraz przedstawicielami Grupy VSC.
Gwiazda Jakości Obsługi to prestiżowe wyróżnienie oraz dowód uznania ze strony konsumentów. W czasach, gdy konkurencja na rynku jest ogromna, jakość obsługi klienta może być kluczowym czynnikiem, decydującym o sukcesie firmy. Gala jest najważniejszym wydarzeniem branżowym w roku. W ten jeden dzień,
w jednym miejscu, zgromadzą się liderzy rynku, którzy swoją pracą, podnoszą standardy obsługi w Polsce.
Gratulujemy wszystkim nagrodzonym firmom i życzymy dalszych sukcesów w dostarczaniu usług na najwyższym poziomie.
Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online....
Czytaj więcejWybór firmy hostingowej to decyzja, która może znacząco wpłynąć na sukces Twojej obecności w internecie. W dzisiejszym zalewie ofert, jakość obsługi klienta często decyduje o tym, czy dana firma wyróżnia...
Czytaj więcejZakupy w sieci stają się coraz bardziej popularne, oferując wygodę i szeroki wybór produktów. Jednak wraz z rosnącą popularnością zakupów online rośnie także liczba zagrożeń, na które musisz być przygotowany....
Czytaj więcej