Podczas badania użytkownicy portalu jakoscobslugi.pl oraz Audytorzy serwisu SecretClient® ocenią m.in. branżę bankową, ubezpieczeniową, telekomunikacyjną, spożywczą czy gastronomiczną. Każda marka, która zakwalifikowała się do badania jest oceniana przez respondentów za ogólną jakość obsługi, w sakli 1-10. Dla każdej marki respondent wybiera także stopień, w jakim jest skłonny polecić markę znajomym lub rodzinie na 2024 rok (NPS), na skali 0-10. Firmy, których ponadprzeciętne wyniki zostaną potwierdzone w badaniu i otrzymają dodatni indeks NPS, zostaną Gwiazdami Jakości Obsługi 2024 ⭐
Biorąc udział w ankiecie respondenci mogą także wziąć udział w konkursie, z w którym do wygrania jest łącznie 2000 zł! Zadaniem osób biorących udział w konkursie, jest umieszczenie w ankiecie badawczej minimum 3 ocen tekstowych oraz odpowiedź na pytanie konkursowe: "Gdzie odbyła się ostatnia Gala Gwiazd Jakości Obsługi?".
Nagrodzonych zostanie 10 respondentów, którzy spełnią warunki konkursu. Każdy z nich otrzyma nagrodę w wysokości 200 zł.
AKTUALIZACJA 7. LISTOPADA 2023
Znamy już laureatów tegorocznego konkursu! Zwycięzcy pozostawili w ankiecie opinie tekstowe i prawidłowo odpowiedzieli na pytanie konkursowe. Pytaliśmy naszych respondentów o to, gdzie odbyła się ostatnia Gala Gwiazd Jakości Obsługi. Prawidłowa odpowiedź to "Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu". Gala po raz pierwszy w tym roku odbyła się właśnie w naszym mieście. Przez poprzednie kilkanaście lat, uroczystość miała miejsce w Pałacu Lubomirskich w Warszawie.
A kto spełnił powyższe warunki i zgarnia 200 zł? Oto lista laureatów!
Agnieszka, Białystok
Agnieszka, Nowa Sól
Izabela, Białystok
Justyna, Świdnica
Katarzyna, Wrocław
Krystyna, Wrocław
Krzysztof, Wałbrzych
Maria, Poznań
Monika, Poznań
Piotr, Siedlce
Ze wszystkimi zwycięzcami skontaktujemy się mailowo. Gratulujemy wygranej!
Regulamin konkursu znajduje się pod tym linkiem > REGULAMIN 2023
Współczesne społeczeństwo coraz bardziej uświadamia sobie, że konsumpcja nie ogranicza się jedynie do nabycia produktów czy usług. Klienci stają się coraz bardziej świadomi wpływu swoich wyborów na...
Czytaj więcejW dzisiejszym dynamicznym rynku biznesowym, satysfakcja klienta nie jest jedynie celem, ale również kluczowym elementem utrzymania konkurencyjności. My zdajemy sobie sprawę, że jakość obsługi jest kluczowym...
Czytaj więcejJak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online....
Czytaj więcej