Coroczne badanie jakości obsługi zakończone! Zostali wyłonieni laureaci konkursu!

Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online. Zadowolenie klientów z procesu obsługi oraz ich skłonność do poleceń firmy, będą miały wpływ na wybór Gwiazd Jakości Obsługi 2024! 


Podczas badania użytkownicy portalu jakoscobslugi.pl oraz Audytorzy serwisu SecretClient® ocenią m.in. branżę bankową, ubezpieczeniową, telekomunikacyjną, spożywczą czy gastronomiczną. Każda marka, która zakwalifikowała się do badania jest oceniana przez respondentów za ogólną jakość obsługi, w sakli 1-10. Dla każdej marki respondent wybiera także stopień, w jakim jest skłonny polecić markę znajomym lub rodzinie na 2024 rok (NPS), na skali 0-10. Firmy, których ponadprzeciętne wyniki zostaną potwierdzone w badaniu i otrzymają dodatni indeks NPS, zostaną Gwiazdami Jakości Obsługi 2024 ⭐


Biorąc udział w ankiecie respondenci mogą także wziąć udział w konkursie, z w którym do wygrania jest łącznie 2000 zł! Zadaniem osób biorących udział w konkursie, jest umieszczenie w ankiecie badawczej minimum 3 ocen tekstowych oraz odpowiedź na pytanie konkursowe: "Gdzie odbyła się ostatnia Gala Gwiazd Jakości Obsługi?". 


Nagrodzonych zostanie 10 respondentów, którzy spełnią warunki konkursu. Każdy z nich otrzyma nagrodę w wysokości 200 zł. 


AKTUALIZACJA 7. LISTOPADA 2023


Znamy już laureatów tegorocznego konkursu! Zwycięzcy pozostawili w ankiecie opinie tekstowe i prawidłowo odpowiedzieli na pytanie konkursowe. Pytaliśmy naszych respondentów o to, gdzie odbyła się ostatnia Gala Gwiazd Jakości Obsługi. Prawidłowa odpowiedź to "Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu". Gala po raz pierwszy w tym roku odbyła się właśnie w naszym mieście. Przez poprzednie kilkanaście lat, uroczystość miała miejsce w Pałacu Lubomirskich w Warszawie. 


A kto spełnił powyższe warunki i zgarnia 200 zł? Oto lista laureatów!


Agnieszka, Białystok

Agnieszka, Nowa Sól

Izabela, Białystok

Justyna, Świdnica

Katarzyna, Wrocław

Krystyna, Wrocław

Krzysztof, Wałbrzych

Maria, Poznań

Monika, Poznań

Piotr, Siedlce


Ze wszystkimi zwycięzcami skontaktujemy się mailowo. Gratulujemy wygranej! 



Regulamin konkursu znajduje się pod tym linkiem > REGULAMIN 2023

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja!

Aktualności

Wyróżnij swoją firmę – 6 sposobów na zdobycie przewagi

W dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu kluczowe jest nie tylko oferowanie dobrych produktów czy usług, ale także umiejętne wyróżnianie się...

Czytaj więcej

Czego boją się Polacy na wakacjach?

Polacy ocenili branżę turystyczną. W lipcu przeprowadziliśmy Comiesięczny Monitoring Branż dla biur podróży oraz hoteli. Użytkownicy portalu jakoscobslugi.pl opisali swoje doświadczenia...

Czytaj więcej

Jakie są najczęstsze błędy popełniane przez firmy przy obsłudze klienta? Sprawdź, jak ich unikać!

Obsługa klienta odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej firmy. Niestety, nawet najlepiej prosperujące przedsiębiorstwa popełniają błędy, które mogą...

Czytaj więcej

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi