Ceremonia Ogłoszenia Laureatów Gwiazd Jakości Obsługi 2020!

Ceremonia Ogłoszenia Laureatów Gwiazd Jakości Obsługi 2020!

Tegoroczna gala Gwiazd Jakości Obsługi przybrała nieco inną formę. Zmiany te wymusiła na nas trwająca pandemia i wprowadzone ograniczenia dotyczące organizacji imprez masowych. Nie mogliśmy jednak zrezygnować z corocznej tradycji, dlatego nieco ją zmodyfikowaliśmy. Jaki jest efekt?

        W tym roku nie było nam dane, zgodnie z tradycją, spotkać się na uroczystej gali w Business Centre Club w Warszawie, na której zostają wręczone statuetki Gwiazd Jakości Obsługi. Tegoroczna gala miała być jeszcze bardziej wyjątkowa, ponieważ poza konkursem głównym, do rozdania były nagrody specjalne. W tym roku firmy ukoronowane zostały także Gwiazdami Dekady 2010-2020. To ekskluzywna nagroda dla tych, którzy nieprzerwanie dbają o jakość obsługi w swoich firmach i cieszą się uznaniem klientów. Wśród laureatów Gwiazd Dekady spotykamy m.in.: DPD Polska, Hebe, PKN Orlen i T-Mobile.

Tradycyjna forma gali nie była możliwa do zrealizowania, a więc trzeba było stawić czoła przeciwnościom losu i zorganizować alternatywną wersję. Dzięki zaangażowaniu Prezesa grupy VSC – organizatora Programu Jakość Obsługi - Mirosława Bartonia, zespołu badawczego, na czele z dr Krystyną Jendrzej-Gawlicz oraz z pomocą charyzmatycznego prowadzącego – Marcina Prokopa,  powstał pierwszy w historii Polskiego Programu Jakości Obsługi film, z uroczystą Ceremonią ogłoszenia Laureatów Gwiazd Jakości Obsługi oraz Gwiazd Dekady. Było to niezwykle cenne i ciekawe doświadczenie, którego owoc możecie obejrzeć poniżej.

 

Serdecznie zapraszamy do obejrzenia 
Ceremonii Ogłoszenia Laureatów XIII edycji Gwiazd Jakości Obsługi!

 

 

Zachęcamy również do obejrzenia wypowiedzi kilku naszych laureatów:

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja!

Aktualności

Znamy już wszystkie Gwiazdy Jakości Obsługi 2025! Poznaj tegorocznych laureatów!

Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują...

Czytaj więcej

Konkurs "Oceń Jakość" zakończony: znamy laureatów!

Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online....

Czytaj więcej
MATERIAŁ SPONSOROWANY

Jakość obsługi w firmach hostingowych: na co zwrócić uwagę?

Wybór firmy hostingowej to decyzja, która może znacząco wpłynąć na sukces Twojej obecności w internecie. W dzisiejszym zalewie ofert, jakość obsługi...

Czytaj więcej