Miałam problem z płatnością w jednym z punktów (wina punktu, źle podobno przesyłał zapytanie) :( więc zadzwoniłam do mbanku z prośbą o pomoc. Pan na infolinii był bardzo miły i profesjonalny i powiedział mi co mam zrobić. Oczywiście dzięki pomocy udzielonej na infolinii moja rezerwacja nie przepadła, a wakacje się udały :DPolecam mBank, zawsze jestem obsłużona profesjonalnie. Moim zdaniem mBank jest prokliencki
Dzień dobry. Dziękuję, że znalazła Pani czas by podzielić się opinią na temat obsługi na naszej infolinii - czytanie takich komentarzy to sama przyjemność :) Cieszę się, że Pani sprawa została załatwiona sprawnie i w miłej atmosferze, dzięki czemu mogła Pani spokojnie udać się na zasłużone wakacje :) Zachęcam Panią do kolejnych kontaktów - polecam wypróbowanie połączenia z Ekspertem online w kanale video/audio. Z pozdrowieniami Justyna Wawrzonek, mBank
Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z mBanku, wysoka jakość obsługi i bardzo mili pracownicy. Polecam gorąco
Witam serdecznie. Bardzo dziękuję za opinię na temat naszego banku. Każda informacja, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/lokalizacja/) lub poprzez mLinię pod numerami telefonów: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Michał Sadowski, mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.