Opinie użytkownika (2)

Miałam problem z...
Miałam problem z płatnością w jednym z punktów (wina punktu, źle podobno przesyłał zapytanie) :( więc zadzwoniłam do mbanku z prośbą o pomoc. Pan na infolinii był bardzo miły i profesjonalny i powiedział mi co mam zrobić. Oczywiście dzięki pomocy udzielonej na infolinii moja rezerwacja nie przepadła, a wakacje się udały :DPolecam mBank, zawsze jestem obsłużona profesjonalnie. Moim zdaniem mBank jest prokliencki

zenka

01.07.2016

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
17.07.2019
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję, że znalazła Pani czas by podzielić się opinią na temat obsługi na naszej infolinii - czytanie takich komentarzy to sama przyjemność :) Cieszę się, że Pani sprawa została załatwiona sprawnie i w miłej atmosferze, dzięki czemu mogła Pani spokojnie udać się na zasłużone wakacje :) Zachęcam Panią do kolejnych kontaktów - polecam wypróbowanie połączenia z Ekspertem online w kanale video/audio. Z pozdrowieniami Justyna Wawrzonek, mBank
Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z mBanku, wysoka jakość obsługi i bardzo mili pracownicy. Polecam gorąco

zenka

30.09.2015

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
24.05.2020
Odpowiedź firmy
Witam serdecznie. Bardzo dziękuję za opinię na temat naszego banku. Każda informacja, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/lokalizacja/) lub poprzez mLinię pod numerami telefonów: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Michał Sadowski, mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi