Opinie użytkownika (2)

W sobotę pojechałam...
W sobotę pojechałam zatankować samochód na stację benzynową. Zatankowałam i poszłam do kasy w celu zapłacenia za paliwo. Na kasie stał bardzo miły Pan. Właściwie nie zrobił nic szczególnego, uśmiechał się, bardzo dobrze zostałam obsłużona, był miły sympatyczny i kulturalny. Stąd nasuwa mi się wniosek, że tak niewiele trzeba, żeby klient był zadowolony, czasem wystarczy uśmiech na twarzy i kultura.

youstyna_1

03.03.2011

BP

Placówka

Chrzanów, kroczymiech 23

Nie zgadzam się (3)
Udałam się wczoraj...
Udałam się wczoraj do empiku w celu kupienia książki na prezent. Mimo, że w empikach książki są ułożone według kategorii i alfabetycznie, nie mogłam znaleźć interesującej mnie pozycji. Poprosiłam więc o pomoc jednego z pracowników, który akurat układał książki. Chłopak odłożył książki, które akurat układał. Podszedł ze mną do punktu obsługi klienta, wyszukał w bazie książkę, poszedł do regału i przyniósł ją. Na koniec spytał czy nie potrzebuję jeszcze pomocy. Odpowiedziałam, że już sobie poradzę, poszłam do kasy, gdzie zastałam również strasznie miłą i uśmiechniętą kasjerkę. I nie jest to jednorazowa sytuacja. Ile razy bym tam nie była i potrzebowała pomocy czy rady w zakupie czegoś zawsze jest osoba miła, która chętnie pomaga w zakupach. I co najważniejsze: reklamówki są bezpłatne! Jest jeszcze jedna rzecz, która jest ewenementem w polskich księgarniach. W każdym większym emipku, jest kawiarnia empik cafe, w której można usiąść, wypić kawę, a nawet wziąć książkę / gazetę i poczytać sobie.

youstyna_1

17.02.2011

empik

Placówka

Kraków, Rynek Główny / ul . Sienna 5/2

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi