Opinie użytkownika (1)

Witam, jestem zażenowany...
Witam, jestem zażenowany brakiem profesjonalizmu ze strony Tego sklepu. Zmówienie złożone w weekend miało być dostarczone we wtorek, dzisiaj mamy czwartek a zamówienie do mnie nie dotarło, na stronie status bez zmian ,"przygotowane do przekazania kurierowi" . Po 4 rozmowach z konsultantami nie wiem absolutnie nic. Pierwszy powiedział że zamówienie "dotrze jutro" (tzn. w środę), Drugi że napisał maila do magazynu i że się ze mną skontaktuje. Nadal na to czekam. Trzeci rozłączył się po 8 minutach rozmowy. Czwarty znowu napisał maila do magazynu i również czekam na odpowiedź od niego. Efekt jest taki że nie mam ani produktu ani pieniędzy ani jakiejkolwiek informacji o nim. Z pewnością były to ostatnie zakupy w sklepie z "ekspresową dostawą".

xiii5611

02.12.2016

RTV EURO AGD

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi