Opinie użytkownika (1)

Niestety, z przykrością...
Niestety, z przykrością muszę wyrazić negatywną opinię. Od około dwóch miesięcy korzystamy z usługi telewizji i internetu. Jeśli chodzi o telewizję, to nie ma się do czego przyczepić. Niestety internet to nieporozumienie. Po pierwsze z internetu 100 MB/s w odległości 3-5 metrów od routera korzystając z Wi-Fi robi się 7 MB/s. Ja rozumiem, że na pracę Wi-Fi mają wpływ różne czynniki, co pracownicy BOK Vectry nieustannie podkreślają, ale spadek 90% jest nie do przyjęcia. Oczywiście jedyna pomoć ze strony BOK to informacja, proszę zmienić kanał, Wi-Fi tak ma. Moim zdaniem jaki router takie Wi-Fi. Druga sprawa to ustawienia routera. Jedyne co można zrobić przez stronę to zmienić z router na bridge, zmienić kanał oraz hasło. Brak możliwości zmiany sposobu szyfrowania, które na tą chwilę ustawione jest na WPA. Na moją prośbę o hasło do routera w celu zmiany szyfrowania oraz kontroli, czy ktoś nie używa sobie mojego Wi-Fi przez co mam spadki prędkości dostałem informację, że niestety Vectra nie udostępnia hasła do routera. Na pytanie dlaczego nie mogę otrzymać hasła, przecież moim obowiązkiem jest zabezpieczyć Wi-Fi przed nieautoryzowanym dostępem dostałem odpowiedź cytuję: "Wszelkie przekazywane przez Państwa informacje stanowią dla nas cenną wskazówkę i traktujemy je jako ważny element poprawy jakości, dlatego zachęcamy do pozostawienia opinii o nas na portalu www.jakoscobslugi.pl Dzięki tym sugestiom wiemy, co powinniśmy poprawić, by nasi Abonenci byli zadowoleni ze współpracy.". Mam wrażenie, że pracownicy Vectry ignorują konkretne pytania, na które nie potrafią odpowiedzieć, licząc na to, że klient sobie odpuści. Używałem już routerów z innych firm i nigdzie nie było problemu z hasłem do routera i dostępem do jego funkcjonalności. Co więcej na routerze jest naklejka z podanym hasłem do Wi-Fi z zabezpieczeniem WPA2. Celowe działanie Vectry? Tylko po co. Gdybym wiedział wcześniej o takich problemach, Vectra byłaby opcją ostatniego wyboru.

wiolina7

18.01.2018

Vectra

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
08.02.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za powyższą opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. Z powodu braku podania danych Abonenckich nie mogliśmy zweryfikować przesłanej opinii. Gdybyś zdecydował się przesłać dane, opinia zostanie odpowiednio zweryfikowana.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi