Otoczenie stacji i dystrybutorów czyste. Na kostce przy dystrybutorach niewielkie plamy z paliwa. Wszystkie urządzenia sprawne, dostępne były też papierowe ręczniki oraz wiadra z płynem i szczotki do mycia szyb. Przedstawicielka personelu uprzejma, przywitała się, zapytała o kartę lojalnościową i ewentualną fakturę. Nie zaproponowała żadnych produktów. Stan czystości wewnątrz obiektu bez zastrzeżeń, produkty ładnie wyeksponowane, bez zauważalnych braków na półkach. Toaleta męska w opłakanym stanie. Brak papieru toaletowego, brudna podłoga i nieprzyjemny zapach.
Otoczenie obiektu czyste i zadbane. Brak dedykowanego pracownika przy wejściu do lokalu oraz w rejonie kiosków do składania zamówień. Same kioski w porządku, automaty do płacenia gotówką sprawne. Lokalizatory nieco zużyte i brudne (tłuste). Niektóre stoliki brudne (zabrudzone przez klientów i nieposprzątane). Na dostarczenie zamówienia do stolika czekałem około 5-7 minut. Miły pracownik zapytał, czy wszystko się zgadza i czy może zabrać lokalizator. Produkty zgodne z zamówieniem, jakość bez zastrzeżeń. W toaletach było czysto, był papier toaletowy, papierowe ręczniki i mydło.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.