Jestem klientem oddziału MultiBanku w Gliwicach. Zwracam uwagę na miłą i kompetętną obsługę.Pracownicy szybko i merytorycznie pomagają w rozwiazywaniu problemów finansowych oraz moich oczekiwań jako klienta MultiBanku. Zwracam uwagę iż dostęp kanałami multimedialnymi do rachunku jest najbardziej przyjazny klientowi z posród tych z których korzystałem. Nie zauważyłem w oddziale kolejek, można wejś z "ulicy" i nie czeka się na obsługę. Często korzystam z porad telefonicznych oraz multilini. W placówce oprócz bankomatu jest wpłatomat oraz dostęp internetowy i tel. do multilinii. W oddziale panuje miła przyjazna atmosfera, a w trakcie obsługi można pobudzic się kawą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.