Witam,chciałam się podzielić swoimi odczuciami po rozmowie z konsultantem mLinii. Miałam problem z aplikacją mobilną. Konsultant był niezwykle pomocny, odpowiedział szczegółowo na moje pytania. Wykazał się wiedzą i był cierpliwy. Wreszcie wiem o co chodzi.Gratuluję pracowników. Będę korzystać z tej formy kontaktu.
Witam. Dziękuję Pani za przesłaną opinię. Cieszę się, że kontakt z mLinią był dla Pani owocny a konsultant pomógł Pani rozwiązać problem. Wierzę, że dalsze korzystanie z usług mBanku będzie dla Pani satysfakcjonujące. Jednocześnie zachęcam Panią do ponownego kontaktu również w kanale audio/video/czat. Pozdrawiam Justyna Wawrzonek, mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.