Opinie użytkownika (7)

Hotel w dobrej...
Hotel w dobrej lokalizacji, blisko do morza . Dla dzieci idealny , duży plac zabaw ,baseny , platforma do skakania, menu bardzo urozmaicone , jedynie brak owoców, minusem jest rozpoczynająca się o 18 doba hotelowa , a kończąca się o 10 rano, mimo to cena hotelu wydaje się atrakcyjna.Miejscowość spokojna , dla ludzi szukających spokoju.

wald1

12.08.2012

ZEM-TOURIST

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zbyt słaba informacja...
Zbyt słaba informacja na dworcu w Katowicach , czysty przedział sypialny i miła obsługa , trafiony poczęstunek w pociągu kawa i dla dzieci gorąca czekolada, plus rogalik z czekoladą i woda mineralna, mydełko i husteczki do rąk , umywalka w przedziale. niestety postój pociągu 4 godziny na terenie Czech, co opuzniło przyjazd do Budapesztu.

wald1

03.08.2012

PKP Intercity

Placówka

Nie zgadzam się (0)
strona internetowa przyjazna...
strona internetowa przyjazna dla klienta, cena nie odbiegała od tej zapłaconej w hotelu, dość obszerne informacje dotyczące samego hotelu jak i przydatne informacje jak dojechać do obiektu. przydatne zdjęcia obiektu jak i samego pokoju i łazienki. możliwość zrezygnowania z rezerwacji bez ponoszenia kosztów rezygnacji.

wald1

03.08.2012

Booking.com

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jedyny operator realizujący...
Jedyny operator realizujący bezpośrednie loty z Polski do Bułgarii w tym roku kalendarzowym, możliwośc wyboru godziny lotu , możliwość zapłaty przelewem bankowym za zamówiony lot, możliwość ubezpieczenia na wypadek opużnienia lotu , wykup oferty pierwszeństwo na pokładzie jest według mnie nieporozumieniem , miejsca powinny być numerowane.

wald1

22.03.2011

Wizzair

Placówka

Nie zgadzam się (6)
szybka i solidna...
szybka i solidna realizacja zamówienia, przesyłka prawidłowo zabezpieczona, dobra informacja, towar zgodny z ofertą, dobra reklama produktów, sprzedawca sprawnie udzielił dodatkowych informacji z związku z zamówionym produktem.Bardzo łatwy i dostępny sposób w jaki można obejrzeć i zamówić dany produkt.

wald1

22.03.2011

Elektroful

Kontakt online

Nie zgadzam się (6)
pomimo że sklep...
pomimo że sklep jest partnerem programu payback, nie naliczono mi punktów za zakupiony telefon . Pani nie wiedziała co z kartą punktową ma zrobić, to skandal ,pomimo ze w sklepie wisi plakat reklamujący program partnerski ,,payback,,-sprzedawczyni nic o tym nie słyszała-ostatni raz tak byłem obsługiwany w czasach PRL.

wald1

29.10.2009

Mix electronics

Placówka

Brzeg, Trzech kotwic 11

Nie zgadzam się (24)
05.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowny Kliencie. Dziękujemy za zamieszczenie obserwacji. Nieustannie podnosimy jakość obsługi w naszych salonach, aby zapewnić naszym Klientom obsługę na najwyższym poziomie. Cieszymy się, że sytuacja została wyjaśniona. Mamy nadzieję, że odwiedzi nas Pan ponownie. Zapraszamy!
pomimo powiadomienia ,towar...
pomimo powiadomienia ,towar nie znajdował się w sklepie, straciłem pół dnia na dojazd, obsługa poinformowała mnie że to błąd systemu, tylko klient płaci 2zł za esm-sa który to wprowadza go w błąd, także na stronie internetowej była informacja że towar czeka w sklepie,jadę na drugi dzień,a tu lipa-co by było gdyby to była np. pralka-biorę taxi 40km do sklepu, tak straciłem 32 zł.-czekam na reakcje firmy mixelektronics

wald1

20.10.2009

Mix electronics

Placówka

Brzeg, Trzech kotwic 11

Nie zgadzam się (21)
17.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowny Kliencie. Dziękujemy za pańskie uwagi. Równocześnie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań aby podobna sytuacja w przyszłości nie miała miejsca.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi