Hotel w dobrej lokalizacji, blisko do morza . Dla dzieci idealny , duży plac zabaw ,baseny , platforma do skakania, menu bardzo urozmaicone , jedynie brak owoców, minusem jest rozpoczynająca się o 18 doba hotelowa , a kończąca się o 10 rano, mimo to cena hotelu wydaje się atrakcyjna.Miejscowość spokojna , dla ludzi szukających spokoju.
Zbyt słaba informacja na dworcu w Katowicach , czysty przedział sypialny i miła obsługa , trafiony poczęstunek w pociągu kawa i dla dzieci gorąca czekolada, plus rogalik z czekoladą i woda mineralna, mydełko i husteczki do rąk , umywalka w przedziale. niestety postój pociągu 4 godziny na terenie Czech, co opuzniło przyjazd do Budapesztu.
strona internetowa przyjazna dla klienta, cena nie odbiegała od tej zapłaconej w hotelu, dość obszerne informacje dotyczące samego hotelu jak i przydatne informacje jak dojechać do obiektu. przydatne zdjęcia obiektu jak i samego pokoju i łazienki. możliwość zrezygnowania z rezerwacji bez ponoszenia kosztów rezygnacji.
Jedyny operator realizujący bezpośrednie loty z Polski do Bułgarii w tym roku kalendarzowym, możliwośc wyboru godziny lotu , możliwość zapłaty przelewem bankowym za zamówiony lot, możliwość ubezpieczenia na wypadek opużnienia lotu , wykup oferty pierwszeństwo na pokładzie jest według mnie nieporozumieniem , miejsca powinny być numerowane.
szybka i solidna realizacja zamówienia, przesyłka prawidłowo zabezpieczona, dobra informacja, towar zgodny z ofertą, dobra reklama produktów, sprzedawca sprawnie udzielił dodatkowych informacji z związku z zamówionym produktem.Bardzo łatwy i dostępny sposób w jaki można obejrzeć i zamówić dany produkt.
pomimo że sklep jest partnerem programu payback, nie naliczono mi punktów za zakupiony telefon . Pani nie wiedziała co z kartą punktową ma zrobić, to skandal ,pomimo ze w sklepie wisi plakat reklamujący program partnerski ,,payback,,-sprzedawczyni nic o tym nie słyszała-ostatni raz tak byłem obsługiwany w czasach PRL.
Szanowny Kliencie.
Dziękujemy za zamieszczenie obserwacji.
Nieustannie podnosimy jakość obsługi w naszych salonach, aby zapewnić naszym Klientom obsługę na najwyższym poziomie.
Cieszymy się, że sytuacja została wyjaśniona.
Mamy nadzieję, że odwiedzi nas Pan ponownie.
Zapraszamy!
pomimo powiadomienia ,towar...
pomimo powiadomienia ,towar nie znajdował się w sklepie, straciłem pół dnia na dojazd, obsługa poinformowała mnie że to błąd systemu, tylko klient płaci 2zł za esm-sa który to wprowadza go w błąd, także na stronie internetowej była informacja że towar czeka w sklepie,jadę na drugi dzień,a tu lipa-co by było gdyby to była np. pralka-biorę taxi 40km do sklepu, tak straciłem 32 zł.-czekam na reakcje firmy mixelektronics
Szanowny Kliencie.
Dziękujemy za pańskie uwagi.
Równocześnie przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań aby podobna sytuacja w przyszłości nie miała miejsca.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.