WICAR TAXI

(1.84)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 26)

abstrakcyjne doświadczenie; przyjęte...
abstrakcyjne doświadczenie; przyjęte zlecenie terminowe- na 3 godziny przed planowanym wyjazdem; w niedzielę; na ulicach spokój i swoboda; o umówionej godzinie zamiast taksówki - sms z informacją, że 'taksówka spóźni się o ok.20 minut''; dzwonię i słyszę, nieco zdumiona, że właśnie szukają kierowcy; pytam, jak to możliwe, skoro zlecenie zostało przyjęte i to ze sporym wyprzedzeniem; słyszę - jeszcze bardziej zdumiona - że przyjmują terminowe, ale nie gwarantują przyjazdu; pytam, na czym w takim razie polega wg niech ta usługa, ale nie otrzymuję odpowiedzi; po 20 minutach dzieje się nic, powinnam już dotrzeć na miejsce, a w każdym razie powinna dotrzeć do mnie spóźniona taksówka; żadnych wieści; dzwonię i słyszę to samo; nie słyszę natomiast ani chęci rozwiązania problemu, ani zapewnienia, że już pędzą, ani wytłumaczenia sytuacji (ale co tu tłumaczyć, skoro nie gwarantują - o czym zapomnieli poinformować przy składania zamówienia; nie dziwię się, bo to się raczej wyklucza...), ani przeprosin; zdesperowana zamawiam taksówkę w innej korporacji; dojeżdżam spóźniona prawie pół godziny, z ciśnieniem 200; zupełnie niebywałe; zerknęłam na opinie w sieci i widzę, że nie jestem odosobniona w tym doświadczeniu; nie skorzystam, nie polecam, odradzam

vitek

07.05.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Witam miałam sytuację...
Witam miałam sytuację dzisiaj zamówiłam taxi na konkretną godzinę i ulicę poczym taxi się spóźniła 10 min potem koło stacji Shell na Brucknera Pan taksówkarz dostał telefon i po telefonie stwierdził że pomylił zamówienia i zawrócił chciał nas odwieść na ulicę z której nas zabrał .Zapytany czy nie może nas już zawieść na wskazany adres pan powiedział że nie ma takiej możliwości bo pomylił kursy i po nas przyjedzie inna taksówka.To poprosiłam żeby nas wysadził na Brucknera .Zadzwoniłam do Pani dyspozytorki która poinformowała że Pan nie powinien nas wysadzić tylko zawieść nas pod wskazany adres.Druga taksówka była dopiero po 12 minutach . Jestem bardzo zdziwiona i po raz pierwszy mi się coś takiego przytrafiło.

Niezweryfikowany Klient_ddum

28.06.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pierwszy raz jechałam...
Pierwszy raz jechałam i mam bardzo miłe wrażenia. Polecili mi znajomi tą firmę bo wcześniej przepłacałam za taksówki. Miła obsługa przy zamawianiu jak i podczas kursu. Szybko, sprawnie i w miłej atmosferze. Bardzo tanio. Polecam.

niezalogowany-uzytkownik

18.03.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Kurs łamany, najpierw...
Kurs łamany, najpierw po chłopaka do pracy a później na dworzec. Kierowca miał pretensje, że czekamy od 2 minut pod praca chłopaka, a kierowca MA INNE NASTĘPNE ZLECENIA. w dodatku najpierw pojechał źle i miał DO MNIE pretensje ze JA mu źle podałam adres, wtf xdd

Niezweryfikowany Klient_dn37

10.07.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam kurs z...
Zamówiłam kurs z półgodzinnym wyprzedzeniem, po 5 minut po czasie zadzwoniłam na infolinię i usłyszałam, ze auto będzie za 2 minutki. Po 25 minutach bezsensownego oczekiwania ponownie zadzwoniłam i anulowałam kurs - ta sama pani przejęła anulowanie, nie usłyszałam nawet przepraszam ... Nie polecam, nie skorzystam ponownie.

Niezweryfikowany Klient_WVJg

02.03.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nie polecam...
Bardzo nie polecam pana z Białej Toyoty. niemiły, złosliwy, traktuje ludzi jak dzieci w przedszkolu- nalicza oplaty za 3min postoju po przyjezdzie, nie ma zadnych swoich danych w taxi- nr zdjecie nazwisko, etc. kiedys wysadzil moich znajomych bo tak sobie ubzdural, mnie zdazylo sie pare razy z nim jechac, ostre hamowania, zlosliwosci. brak terminala mimo jasnego infrmowania przy moim nr tel ze platnosc karta. Burak jakich malo. jak facet nie lubi ludzi to niech zmieni prace- zakała dla firmy WICar i mega psuje reputacje

Niezweryfikowany Klient_PgPo

17.09.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
nie bede sie...
nie bede sie rozpisywac ale klientem jest sie dwóch kategorii jesli jedziesz na krotki kurs to albo nie przyjezdzaja albo nagle im sie auta psuja. jak juz cie zabiora to atmosfera w aucie jest masakryczna przy krotkim kursie. Jak jedziesz daleko to jest super jeszcze jakis objazdzik dorzuca zeby bylo troszke dalej. jeden kierowca nie chciał jechac ołtaszynską bo jak stwierdził " na bruku auto mu sie niszczy" tylko przez karkonoska objazdem- to jak on po wrocławiu jezdzi jak co 2 ulica to bruk- słabo... Nie patrza na kienta calosciowo ze ktos jezdzi czesto i zostawia duzo kasy. jaki kurs takie traktowanie. A co drugi kierowca narzeka w aucie ,ze malo zarabiaja w WICAr ,ze kientópw nie ma ,ze uber zabrał- i dobrze jesli maja takie podejscie + czystosc w autach juz nie ta co kiedys

Niezweryfikowany Klient_PgPo

16.09.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Od lat korzystam...
Od lat korzystam z usług Wicar Taxi, i absolutnie ! zdecydowanie rezygnuję z usług tej firmy.Ostatnie zdarzenia : 1/ mam prawą rękę w ortezie, unieruchomioną.Pan kierowca-młody człowiek,z wysokosci swego fotela "instruował" mnie jak mam otworzyć drzwi pojazdu. .Tłumaczylam,ze nie dam rady lewą ręką,że mi ciężko...Pan nie pomógł mi,tylko wciąz lekko zirytowanym głosem pouczał,że to nic trudnego,wystarczy lekko przesunąć drzwi. Jestem rencistka i nie znam wszystkich systemow otwierania drzwi Po kilku próbach Uporałam sie z drzwiami Przy wysiadaniu-podobnie-sama musialam dać sobie rade. 2/ Podobna sytuacja- również młody kierowca, juz przy wsiadaniu,gdy przyjaciólka otworzyla mi drzwi i wlozyla siatkę na siedzenie,uslyszalysmy podniesiony głos;"czy nic tam nie pocieknie-bo będą przykrości" Pan niemilym głosem" adres!" podałam ulicvę. Na to mlody człowiek podniesionym glosem; "ADRES!" Ponownie podalam nazwę ulicy. Na to uslyszalam; " i co dalej? To moja praca! muszę wiedziec gdzie jadę" Owszem,ma rację-ale wystarczyło grzecznie spytac o numer-przecież to oczywiste ze go podam. Przy wysiadaniu poradzilam sobie sama,lewą ręka zgarnęlam ciężką siatkę i nie mogąc polozyc jej na ziemi ,łokciem prawej -,unieruchomionej ręki -pchnęłam drzwi.Owszem-drzwi trzasnęly-ale nie tak,by wypadly szyby,odpadl lakier,czy zablokowaly zamki. Pan do mnie z krzykiem,że niszczę jego mienie, narzędzie pracy,trzaskam drzwiami. Probowalam wyjaśnić, powiedziałam -przepraszam,ale nie mialam jak ich zamknąć. i nie mam takiego wyczucia w ręce. Nie sluchal tlumaczeń,tylko rozwscieczony wrzeszczal ze mogłam go poprosić o zamknięcie.( a przeciez nie pytał czy mi pomoc! czy otworzyc drzwi?) Powiedzialam ze jest niemiły i nieuprzejmy. W odpowiedzi uslyszalam krzyk: "to pani jest nieuprzejma"!

Niezweryfikowany Klient_Aeu1

05.09.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
7322 Polecam szybko sprawnie...
7322 Polecam szybko sprawnie milo

Niezweryfikowany Klient_2Tep

18.07.2019

Placówka

Nie zgadzam się (3)
Jechałam z wujkiem...
Jechałam z wujkiem taksówką (czarna skoda) nr 7150 kierowca był bardzo uprzejmy pomógł wujkowi wejść do samochodu (wujek jest niepełnosprawny).

Niezweryfikowany Klient_OnpL

06.07.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ta firma to...
Ta firma to jakiś żart. Zamówiłam taksówkę z wyprzedzeniem. Kierowca zadzwonił, jak niby był na miejscu zamówienia. Okazało się, że stoi pod innym adresem, gdzie wyraźnie mam potwierdzenie w aplikacji na jaki adres zamawiałam taxi. Gdy zabrakło mu tego argumentu, zaczął kręcić, że nie ma jak dojechać bo drogi są pozamykane, śmiać mi się chciało, bo ulica jest długa i prosta, wystarczyło zawrócić. Dzwoniłam do niego kilka razy, gdzie zapewniał, że już jedzie, jednak w aplikacji widziałam, że wcale się nie przemieszcza. Na dodatek w słuchawce słyszałam jak przeklina na k****, co bardzo mi się nie spodobało. I tak czekałam z 15 minut, a bardzo się spieszyliśmy i to z ciężkim bagażem. Nie obeszło to kierowcy i jeszcze mi zaczął wypominać, że mój kurs został wyceniony na 10zł. Po tym już wiedziałam, że po prostu mu się nie chce zrealizować tego kursu za taką stawkę, więc podziękowałam za taką "obsługę". Już nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Zachęcam do omijania Wicara szerokim łukiem przy wyborze taxi, zwłaszcza jak traficie na taksówkarza nr 7303 (srebrny Peugeot).

Niezweryfikowany Klient_wksl

07.06.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wydaje mi sie...
Wydaje mi sie ze zły dzień taksówkarza nie jest moim problemem i nie musi wylewać na innych swoich żali. Już wiem z kim nigdy więcej nie pojadę.

Niezweryfikowany Klient_Eap7

25.03.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Polecam w 100%,...
Polecam w 100%, nie raz skorzystam

Niezweryfikowany Klient_Twvy

24.12.2018

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
szok!!! godzina 1...
szok!!! godzina 1 w nocy ,zamawiam taxi a pani która odbiera telefon mówi ze nie jestem stałym klientem i nie może wysłac mi auta!!!! o co chodzi??? to jak zostać stałym klientem???ja mowie ze jkorzystałam z ich usług ,a ona mi na to że nie ma mojego tel. w spisie ,tłumacze że zmieniłam numer a ona to niech pani zadzwoni z poprzedniego! szok

Beata_866

14.06.2015

Infolinia

Nie zgadzam się (5)

WICAR TAXI

Dane firmy

Wrocław

Wrocław,

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż WICAR TAXI?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

abstrakcyjne doświadczenie; przyjęte...
abstrakcyjne doświadczenie; przyjęte zlecenie terminowe- na 3 godziny przed planowanym wyjazdem; w niedzielę; na ulicach spokój i swoboda; o umówionej godzinie zamiast taksówki - sms z informacją, że 'taksówka spóźni się o ok.20 minut''; dzwonię i słyszę, nieco zdumiona, że właśnie szukają kierowcy; pytam, jak to możliwe, skoro zlecenie zostało przyjęte i to ze sporym wyprzedzeniem; słyszę - jeszcze bardziej zdumiona - że przyjmują terminowe, ale nie gwarantują przyjazdu; pytam, na czym w takim razie polega wg niech ta usługa, ale nie otrzymuję odpowiedzi; po 20 minutach dzieje się nic, powinnam już dotrzeć na miejsce, a w każdym razie powinna dotrzeć do mnie spóźniona taksówka; żadnych wieści; dzwonię i słyszę to samo; nie słyszę natomiast ani chęci rozwiązania problemu, ani zapewnienia, że już pędzą, ani wytłumaczenia sytuacji (ale co tu tłumaczyć, skoro nie gwarantują - o czym zapomnieli poinformować przy składania zamówienia; nie dziwię się, bo to się raczej wyklucza...), ani przeprosin; zdesperowana zamawiam taksówkę w innej korporacji; dojeżdżam spóźniona prawie pół godziny, z ciśnieniem 200; zupełnie niebywałe; zerknęłam na opinie w sieci i widzę, że nie jestem odosobniona w tym doświadczeniu; nie skorzystam, nie polecam, odradzam