Witam moja ocena dotyczyć będzie serwisu Fiata,jeśli chodzi o wygląd pomieszczeń serwisu to nawet ładnie i czysto.Pracownicy obsługi klienta są ubrani schludnie i czysto, miło i grzecznie odnoszą się do potęcjalnych klientów,ale niestety to wszystko z dobrych stron serwisu kture udało mi się zaobserwować.Jeśli chodzi o kompetęcje pracowników obsługi klienta jak i obsługi warsztatu to pozostawia wiele do życzenia,ciągłe kłótnie pomiędzy ob.klienta a warsztatem.Ciągła spychologia ,a bo to mistrz ,a bo to druga zmiana,proszęmi uwierzyć odechciewa się wszystkiego tymbardziej gdy po 4 dniach naprawy okazuje się że i tak przyczyna usterki jest nieodnaleziona. Tłumaczenia typu "a bo musieliśmy przyjąć inne auto bo ono miało drobną usterkę,lub bo cos musieliśmy dokończyc" jest co najmniej nie na miejscu bo to że ktoś nie siedzi w warsztacie i nie czeka aż łaskawie Elektryk znajdzie przyczyne usterki (nie wspomnę już o naprawie bo to nastepne parę dni)nie oznacza żenie zależy mu na czasie, a skoro warsztat się nie morze wyrobić z tyloma zleceniami to po co są przyjmowane nie polecam nikomu tego serwisu-długo, drogo i nie profesionalnie
Stacja nie duża ale bardzo miła obsługa uśmiechnięty dobrze wyglądajacy, kompetętny personel chetny do pomocy potrafi dobrze doradzic oraz przedstawic aktualne promocje programu vitay.Przy dystrybutorze obsługa zjawia się bardzo szybko.Zarówno na samej stacji jak i w jej obrębie czysto i schludnie.Asortyment jak na tak niewielką stacje dość obszerny tylko produkty typowo motoryzacyjne trochę mały wybór.Ceny dość wysokie w poruwnaniu do sklepów branzowych ale jesli chodzi o stacje benzynowe to standart
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.