Opinie użytkownika (9)

Jako typowa kobieta,...
Jako typowa kobieta, kocham buty i gdy już jestem w jakieś galerii handlowej muszę zajrzeć chociaż do kilku obuwniczych. Do Altero trafiłam przypadkiem, szukając zimowych butów. Zachęciły mnie ceny i bogaty asortyment. Posiadają buty droższe i tym samym z lepszego materiału jak i tańsze. Jednak ja osobiście omijam już te tańsze buty, gdyż póki co każdy model byłam zmuszona reklamować. Pierwszych butów nie udało mi się zareklamować gdyż podeszwa oderwała się gdy minął czas reklamacji. Posiadam też buty z górnej półki i je mogę całkowicie polecić. Panie w sklepie bardzo pomocne i 'latają' za odpowiednim rozmiarem dla każdego klienta. Dodatkowo przy kasie Pani może doradzić i polecić odpowiedni środek do 'zabezpieczenia' butów, plus można zakupić sznurówki. Z tego co zauważyła, w swojej ofercie mają także torebki i portfele jednak mnie osobiście ceny odstraszają.

tequsia

26.03.2012

Altero

Placówka

Oświęcim, Powstańców Śląskich 1

Nie zgadzam się (0)
Rapsodia w Oświęcimiu...
Rapsodia w Oświęcimiu istnieje odkąd mogę sięgnąć pamięcią. Jak byłam mniejsza była to jedyna pizzeria w mieście, jednak jak wiadomo wraz z upływem czasu w Oświęcimiu pootwierało się dużo nowych lokali. Rapsodia na pewno ma klimat, dobrą pizze, ceny uchodzące za przystępne, obsługa zawsze schludnie ubrana i miła. Dodatkowo w Rapsodii można zjeść bardzo dobre desery oraz sałatkę, którą samemu się nabierze. Jest tam barek samoobsługowy. Czas oczekiwania na pizze jest optymalny, chociaż ktoś bardzo głodny lepiej niech idzie do typowego fast food'u. Plusem jest także umiejscowienie lokalu i jego wygląd. Od jakiegoś czasu Rapsodia rozbudowała się i postawiła ogródek, ale bardzo fajnie osłonięty gdyż z zewnątrz nie widać ludzi siedzących w ogródku.

tequsia

26.03.2012

Rapsodia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bywam tam średnio...
Bywam tam średnio raz na 3 miesiące, chyba że jakaś promocja jest to częściej. Nie lubię tego sklepu za: tłok, słabą klimatyzacje i przewietrzenie. Mdli mnie już na samym wejściu od tych wszystkich zapachów. Do tego dziś była bardzo nachalna ekspedientka, która po pierwszym moim'nie dziękuje, nie potrzebuje pomocy" powinna dać sobie spokój, jednak ona postawiła sobie za cel namówienie mnie na kupno oferowanego przez nią produktu. Dodatkowy minus: kolejki, i nie chodzi mi o długość ale brak zorganizowania. nie wiadomo czy do kas jest jedna kolejką czy do każdej kasy osobna, takim sposobem chodziłam od jednej do drugiej. Panie kasjerki miłe i szybko obsługujące.

tequsia

25.03.2012

Super-Pharm

Placówka

Kraków, Podgórska 34

Nie zgadzam się (0)
Sklep w idealnej...
Sklep w idealnej lokalizacji, centrum Krakowa. Pracownice bardzo zapracowane i rozkojarzone. Poprosiłam o pokazanie zegarka, Pani poszła na zaplecze, wyszła po 10 sekundach i podała ten zegarek komuś innemu. Nie podobało mi się, że nikogo nie była na tyle sklepu, aby w razie potrzeby mógł pomóc klientowi. Sprzedawczynie bardzo młode jednak chętne do pomocy jak już się je złapało. Bardzo zabiegane i średnio zwracające uwagę na klientów.

tequsia

23.03.2012

Parfois

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (6)
Mieszkam bardzo blisko...
Mieszkam bardzo blisko Kefirka, więc dosyć często robię tam zakupy, jednak są to zakupy jednej rzeczy. Kefirek ma bardzo wysokie ceny, prawie zawsze trafiam na ogromne kolejki, ponieważ działa tylko jedna kasa. Plusem na pewno są godziny otwarcia: 24/h . Robię tam zakupy jednak tylko z konieczności, gdy czegoś zapomnę kupić w markecie. Kefirek na Karmelickiej nie jest duży co czasem powoduje tłok. Plusem jest obsługa, która jest kompetentna i pomocna.

tequsia

23.03.2012

Kefirek

Placówka

Kraków, Dolnych Młynów 5

Nie zgadzam się (0)
Jak dla mnie...
Jak dla mnie same plusy. Możliwość wyboru języka, ilość sprzedających( i tym samym przedmiotów), przejrzysty układ portalu. Moim zdaniem dużą rolę odgrywa tu fakt, że sprzedający są ze wszystkich stron świata i dosyć poważnie traktują komentarze przez nich zwane 'feedback', wystawiają je z wyprzedzeniem, zanim jeszcze dotrze towar do kupującego i delikatnie upominają się o wystawienie powrotnego. Sam portal ma bardzo dobrą obsługę, oczywiście pisałam w języku angielskim i bardzo syzbko dostałam odpowiedź z rozwiązaniem problemu.

tequsia

23.03.2012

ebay.pl

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Z tym sklepem...
Z tym sklepem miałam okazje zapoznać się całkiem niedawno. Do plusów zaliczam: ilość asortymentu, cenę, szybkość dostawy. Jednak znalazły się i minusy: wykonanie niektórych przedmiotów pozostawia dużo do życzenia, rozmiary np pierścionków także nie są mierzone dokładnie, możliwość przesyłki dopiero po przekroczeniu kwoty 100zł(jednak jest to sklep hurtowy), minusem także okazała się chęć wymiany przedmioty(wysłali uszkodzony pierścionek), Pani w telefonie do najmilszych nie należała, mimo to wyraziła pozwolenie na wymianę, jeśli na swój koszt odeślę pierścionek i zapłacę za przesyłkę do mnie, co przy cenie pierścionka 5 zł się nie opłaca.

tequsia

23.03.2012

Katherine

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Osobiście uwielbiam ten...
Osobiście uwielbiam ten portal. Jako osoba kupująca oraz sprzedająca jestem zachwycona. Bardzo przejrzyste funkcje. W razie problemów z kupionym towarem i braku kontaktu ze strony sprzedawcy, allegro wkracza do akcji. Plusem dodatkowym jest weryfikacja ogłoszeń, szkoda tylko że z opóźnieniem a nie od razu. Cena za wystawienie towaru nie jest wysoka, fajnie że rozliczenie jest miesięczne.

tequsia

23.03.2012

Allegro

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przede wszystkim dużą...
Przede wszystkim dużą zaletą jest możliwość kupna butów bez rejestracji(jako tzw. 'gość'), kolejna zaleta to ceny oferowane, dodatkowo osobiście mogę poręczyć że buty wykonane są solidnie.( Nie oczekujmy naturalnej skóry za 40zł). Było mi także dane zwracać buty, z powodu dobrania złego rozmiaru i tu też bez większych problemów, należy się tylko wyrobić z czasem na zwrot. Dodatkowym plusem jest czas dostawy, nie zdarzyło mi się czekać dłużej niż 2 dni. Wspomnę jeszcze o cenie dostawy, która nie jest zawyżona.

tequsia

23.03.2012

Czas Na Buty

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi