Do Vobisu wybrałam się celem zakupu myszy komputerowej, nie było kolejki, zatem podeszłam do konsultanta, który grzecznie przywitał się oraz spytał w czym może pomóc. Ubrany w służbowe polo z logo firmy, jeansy. Doradził kilka modeli. Sprzedaż bardzo sprawna, szybko otrzymałam FV na zakupiony towar. Obsługa miła i kompetentna. Minus jednak za wszechobecny kurz, w sklepie było zwyczajnie brudno.
Miła i przyjazna obsługa, Bank dobrze oznakowany, doskonale orientowałam się, do którego stanowiska podejść w celu załatwienia sprawy. Pracownica Banku była ubrana w czarną bluzkę, nie posiadała identyfikatora. Bardzo miło i uprzejmie przedstawiła ofertę, jednak minus to brak badania potrzeb. Zapytana o pożyczkę poinformowała mnie o wysokości raty, nie pytając wcześniej na jak długi okres chciałabym rozłożyć spłatę. Nie otrzymałam żadnych materiałów reklamowych, symulacji rat ani kontaktu do Banku. Na biurku znajdowały się dokumenty innego klienta, mogłam bez problemu odczytać imię i nazwisko tego klienta. Myślę, ze pożyczki w tym banku nie wezmę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.