Wybrałam sobie pewnien pierścionek za około 2 tys złote co sie pzniej okazało nie bylo odpowiedniego rozmiarU a więc poinformowano mnie ze ewentualnie łaskawie moga dowiedziec się winnych sklepach i na odpowiedz mam czekac do poniedziałku mieli do mnie oddzwonić oczywiście nikt do mnie ni zadzwonił musiałam dowiadywac sie sama po zadzwonieniu do sklepu musiałam czekać zeby pracownicy wkoncu się dogadali bo oczywiscie nie wiezdieli o co chodzi chociaz DOKŁADNIE inforamcja była zapisywana .JESTEM WSCIAKŁA ZE TAKA MARKA A NIE MOGŁAM ZAMÓWIC WYPATRZONEGO PIERSCIONKA A NAWET JAKBY JUZ SIE DAŁO GO ZROBIĆ TO MUSIAŁABYM CZEKAC 3 MIESIACE OCZYWISCIE SAMA MUSIAŁAM WYCIAGNĄC OD NICH INFORMACJĘ CZY JEST TAKA MOZLIWOSC DZIEI MNIE TO ZE NIE DBAJA O KLIENTA .Onsługa fatalna
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.