Do sklepu T-mobile wstąpiłam w związku z kończącą się umową w Play, ciekawe co mogę uzyskać w ramach zmiany operatora? Sklep na pierwszy rzut oka czysty, wizualizacja jasna i czytelna, ulotki w odpowiedniej ilości na swoim miejscu. Niestety nie zostałam powitana – mimo zauważenia. Sama podeszłam do biurka i zagadnęłam konsultantkę. Sprzedawca w tym czasie był bardzo wpatrzony w monitor, nie wyjaśniając co jest przyczyną braku zainteresowania moją osobą… Może wymagam za dużo, ale Pani nawet nie przeprosiła… Po poinformowaniu co skłoniło mnie do odwiedzenia sklepu T-Mobile, dostałam ulotkę, która została poprawnie, z odpowiednim akcentem odczytana przez sprzedawcę. Nie nastąpiło badanie potrzeb, nie było w związku z tym poprawnie dobranej oferty (byłam zainteresowana Samsungiem, a Pani na siłę proponowała mi Sony Xperię) i nie było próby finalizacji. Na koniec gdy sprzedawca zreflektował się, że faktycznie jestem zainteresowana przejściem z innej sieci, poprosił o kontakt telefoniczny… Brak profesjonalizmu i ignorujący stosunek do klienta spowodował, że raczej nie zmienię operatora.
Do hurtowni artykułów papierniczych GUSTPOL przyjechałam po artykuły papiernicze dla dziecka, a dokładniej po brystol brokatowy. Hurtownia duża, czysta, posiadająca dogodna lokalizację, oraz co jest dosyć istotne szeroki asortyment (wszystko czego potrzeba do domu, szkoły czy biura, a nawet artykuły chemiczne). Działy tematyczne czytelnie opisane. Bez problemu trafiłam do działu z artykułami papierniczymi. „Po drodze” pan z obsługi zapytał czy może mi w czymś pomóc. Z uśmiechem na twarzy zaprowadził do brystoli i niemalże palcem pokazał to co mnie interesowało. Entuzjazm towarzyszący pracownikowi hurtowni również udzielił się mi... Z pewnością nie po raz ostatni robiłam tam zakupy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.