Opinia użytkownika: studentka_2
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Do sklepu T-mobile wstąpiłam w związku z kończącą się umową w Play, ciekawe co mogę uzyskać w ramach zmiany operatora? Sklep na pierwszy rzut oka czysty, wizualizacja jasna i czytelna, ulotki w odpowiedniej ilości na swoim miejscu. Niestety nie zostałam powitana – mimo zauważenia. Sama podeszłam do biurka i zagadnęłam konsultantkę. Sprzedawca w tym czasie był bardzo wpatrzony w monitor, nie wyjaśniając co jest przyczyną braku zainteresowania moją osobą… Może wymagam za dużo, ale Pani nawet nie przeprosiła… Po poinformowaniu co skłoniło mnie do odwiedzenia sklepu T-Mobile, dostałam ulotkę, która została poprawnie, z odpowiednim akcentem odczytana przez sprzedawcę. Nie nastąpiło badanie potrzeb, nie było w związku z tym poprawnie dobranej oferty (byłam zainteresowana Samsungiem, a Pani na siłę proponowała mi Sony Xperię) i nie było próby finalizacji. Na koniec gdy sprzedawca zreflektował się, że faktycznie jestem zainteresowana przejściem z innej sieci, poprosił o kontakt telefoniczny… Brak profesjonalizmu i ignorujący stosunek do klienta spowodował, że raczej nie zmienię operatora.