Oddział bardzo dobrze zorganizowany, pracownicy kompetentni i widać że lubią swoją pracę. Potrafią doradzić i rozwiązać nie jeden problem. Jestem rozpoznawany i mam stałego opiekuna i w oddziale przez co czuję się tam dobrze - mimo że nie jestem częstym bywalcem (korzystam z internetu). Martwi tylko ogrom telefonów z ofertami. Ja chcę od czasu do czasu skorzystać z produktu, a tu co miesiąc coś nowego. Jak nie multilinia to oddział. Bank to nie spożywczy, gdzie trzeba codziennie robić zakupy
Witam serdecznie,
bardzo dziękuję, że zechciał się Pan podzielić z nami swoją opinią na temat obsługi w placówce MultiBanku. Niezmiernie cieszy mnie fakt, że jakość obsługi w placówce zyskała Pana uznanie. Jakość obsługi to dla nas najważniejszy aspekt w obsłudze Klientów. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby każdy kontakt z nami był dla Klienta wyjątkowy. Jeśli w ostatnim czasie kontakt z naszej strony odebrany był przez Pana jako zbyt częsty, przepraszam za zaistniałą sytuację. Celem czestych konatktów ze strony Banku jest chęć zaprezentowania stale ulepszanej oferty, dostosowanej do potrzeb Klientów. Zachęcamy do skorzystania z naszych produktów i do kontaktu z nami w placówkach naziemnych ( http://www.multibank.pl/dostep_do_uslug) lub poprzez multilinię pod numerami telefonów: 801 300 000 lub +48 42 6 300 000 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Marcin Jóźwiak, MultiBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.