Opinie użytkownika (3)

Pyszne pączki, profesjonalnie...
Pyszne pączki, profesjonalnie zaparzona herbata liściasta no i ten klimat... Urocze dekoracje z epoki PRL, miejsce z ogromnym czarem, historią. Panie z obsługi przemiłe, uprzejme i pomocne. Widać, że wiele z nich pracuje w Delicjach od wielu lat i bardzo lubią swoją pracę i kontakt z klientem, co świadczy o dobrym klimacie miejsca-jeśli pracownicy są lojalni i nie chcą odchodzić, dobrze to świadczy o lokalu. Jedyny minus, to mocno już zużyte niektóre elementy wystroju, np wykładziny, kanapy. W lokalu jest przyjemnie, nastrojowo, przytulnie, ale te wysłużone dekoracje zasługują już na emeryturę ;)

s.

02.03.2025

Delicje

Placówka

Gdynia, 10 lutego 27

Nie zgadzam się (0)
Zakupy w tygodniu...
Zakupy w tygodniu bardzo komfortowe-produkty nie zmieniają miejsca, jak w innych marketach, zawsze mogę szybko znaleźć to, po co przyszłam. Owoce i warzywa są świeże, spora oferta produktów bio, to dla mnie bardzo ważne. Produkty z marki własnej Lidla są dobrej jakości, np orzechy, środki czystości, środki piorące. Fajny wybór produktów eko, na co też zwracam uwagę. Obsługa jest bardzo miła, sklep jest czysty, oświetlenie, komunikaty i muzyka też są nienachalne i nie przeszkadzają w zakupach. Parking jest duży i nie trzeba mieć monety do wózka-to na plus! I co ważne, wózki są sprawne i jeżdżą gładko. Minusem są zacinające się kasy samoobsługowe, niedokładne ważenie produktów i przez to przedłużanie samodzielnego kasowania. Kasy zbyt często przypominają o tym co klient ma zrobić, po jakichś 5 sekundach przypomina, żeby zeskanować kolejny produkt, przy większych zakupach jest to niezwykle irytujące.

s.

02.03.2025

LIDL

Placówka

Reda, Handlowa 2

Nie zgadzam się (0)
Wysoki standard czystości...
Wysoki standard czystości i dbałość ekspozycję i aktualność cenówek widzę w praktycznie każdym Rossmannie, widać, że firma zwraca na to uwagę. Jednak klimat tworzą pracownicy i w zależności od zmiany, będą albo pomocne i uprzejme panie/panowie, albo pracownicy, którzy przychodzą odbębnić swoje i klienta uważają za wielki problem. Zdarzyło mi się słyszeć jak pracownicy obgadują swoich kolegów z pracy albo narzekają na kierownictwo-stałam dosłownie obok nich. Na prośbę o pomoc pani zareagowała porozumiewawczym spojrzeniem z koleżanką i zrobiła minę jak za czasów PRL. Niemiłe doświadczenie.

s.

02.03.2025

Rossmann

Placówka

Reda, Handlowa 10

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi