Sklep ogólnie bardzo fajny, nie za drogi. Jednak jest bardzo mało kas otwartych jak na tak duży sklep, co jest bardzo frustrujące. Czasem nie można normalnie wejść z torebką na sklep bo ochroniarze krzywo patrzą. Punkt obsługi klienta też zostawia dużo do życzenia, przeważnie pani bardzo nie miła. Najgorzej jest przy stoisku ze sprzętem elektronicznym. Żeby kupić konsolę do gier musiałam czekać prawie godzinę na obsługę, gdzie zgłaszałam to także w punkcie obsługi klienta, gdzie powiedziano mi, iż ktoś w ciągu 15 minut się zjawi. Tak jak wspomniałam, czekałam prawie godzinę.
Bardzo miła i wykwalifikowana obsługa, pomoga w każdej sprawie. Sprzęt nieco droższy niż w sklepach konkurencyjnych. Jednak patrząc na opinie innych robią duży problem z wymianą niesprawnego sprzętu. Nie mają zamiaru wymienić na nowy, tylko naprawiają a usterka nadal jest. O oddaniu pieniędzy nie ma mowy. Zbywanie klienta udawaniem, że sprzęt naprawiony.
Lokal nieczysty, tolalety zanieczyszczone, nieprzyjemnie spędza się czas w środku, wolałam wyjśc i zjeść w aucie. Stoliki tez nie były do końca wyczyszczone, został brud po poprzednim kliencie. Na zewnątrz też nie było zbyt ciekawie. Miły personel i w miare szybka obsługa. Ceny jak przystało na KFC - drogo.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.